آمار طی دوسال آینده بیکاری در راور ریشه‌ کن می‌شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۱۲:۴۳
  • شناسه خبر: 43915

طی دوسال آینده بیکاری در راور ریشه‌ کن می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره): حدود ۱۰ هزار بیکار در شهرستان راور شمار زیادی نیست و می شود با یک برنامه ریزی ضربتی و کارشناسی شده آن را سامان دهیم و مصمم هستیم ظرف دو سال آینده هیچ فرد بیکاری در راور نداشته باشیم و تمام امکانات را به کار می‌گیریم تا این اتفاق بیفتد، اما مردم و مسئولان ابزار کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ در دومین روز از دهه فجر، ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور در راستای امضای تفاهم نامه ای برای توسعه این شهرستان، با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،رزم حسینی استاندار کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، امام جمعه و فرماندار راور و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

در این جلسه محمد مخبر گفت: بزرگان کرمان از جمله شهید باهنر و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حلقه اولیه یاران امام خمینی (ره) بودند و امروز نیز سردار سلیمانی در کنار رهبری حضور دارند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه مقام معظم رهبری بحثی را در تقابل اقتصادی دشمنان با ما دارند که آن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و به صحنه آوردن مردم و ثروتمند کردن مردم عصاره اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: فقر و بیکاری مهمترین تهدید برای کشور است و همه جریانات دلسوز برای امام، انقلاب و دین جدای از مسائل جریانی و خطی به یک بسیج عمومی برای ایجاد اشتغال نیاز دارند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: نهضتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان با همت همه دست اندرکاران و به ویژه استاندار کرمان راه افتاده است و ما نیز قبول کرده‌ایم بخشی از کار را بر عهده گیریم.

مخبر محوریترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات در ۴ هزار روستا را در دستور کار داریم که مشکلات دو هزار روستا به صورت ۱۰۰ درصد رفع شده است.

وی تصریح کرد: تمام پروژه‌های بزرگ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز به سمت مناطق محروم رفته‌اند و ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرده‌ایم و ایجاد یک میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم را در دستور کار داریم.

مخبر افزود: زمانی که استاندار کرمان پیشنهاد مدیریت اقتصادی شهرستان راور را به ما دادند، متوجه شدیم راور تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای برنامه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جمله مردم متدین، ریشه‌دار، روشن و ولایی و استعداد و ظرفیت لازم را دارد.

وی عنوان کرد: حدود ۱۰ هزار بیکار در شهرستان راور شمار زیادی نیست و رفع مشکل این تعداد بیکار با همت، مدیریت و منابع مردم و رهبری استاندار، امام جمعه، فرماندار و نمایندگان کار سختی نیست و می شود با یک برنامه ریزی ضربتی و کارشناسی شده آن را سامان دهیم و مصمم هستیم ظرف دو سال آینده هیچ فرد بیکاری در راور نداشته باشیم و تمام امکانات را به کار می‌گیریم تا این اتفاق بیفتد، اما مردم و مسئولان ابزار کار هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: البته ما در استان کرمان قبل از این هم به صورت وسیع فعالیت داشته ایم و طرح های اقتصادی بزرگ را مدیریت کرده ایم و از این پس طبق توافق صورت گرفته در راور متمرکز می شویم.

وی سهم سرمایه گذاری برای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را زیر ۵۰ درصد و مابقی را سهم مردم عنوان کرد که با راه اندازی کارخانه و مراکزی با توجه به مزیت های شهرستان اشتغالزایی می کند و در انتها نیز کل سهام را به مردم باز می گرداند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. جوان بیکار راوری گفت:

    فکر نکنم. از این وعدها حرف ها زیاد زدن تا دوسال اینده. جمعیت راور از بیکاری میشود ۱۲۰۰ نفر. همه از بیکاری رفتند.

  2. حسن اقا گفت:

    راست گفتند بندگون خدا … تا دوسال دگه همه بیکارا از گشنگی و بدبختی یا تو زندونن یا مردن یا رفتن از این خراب شده… پیشگویی و پیشبینی از خصلتای بزرگ استانداران است خخخخ

  3. راور گفت:

    منظورشون این بوده که خرداد رای به آقای روحانی یادتون نره….این کلی گویی چه دردی از مردم دوا میکنه!؟
    دقیق بگن طرحشون چیه تا ما هم کمکشون کنیم…البته انتخابات نزدیکه

  4. اینا همشون سرکاری هس مردم سرکار گذاشتن لودر بیارن صافش کن خیال همه رو راحت کنن

علمی و فن آوری