آمار شانس شهرستان راور بود که معین آن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۵۱:۲۷
  • شناسه خبر: 43919

شانس شهرستان راور بود که معین آن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت شد

امام جمعه راور گفت: خوشحالیم این توافق نامه در دهه فجر اتفاق افتاد و شانس شهرستان راور بود که معین آن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت شد که در میان شرکت های اقتصادی در زمینه محروم زدایی کارهای عظیمی را در کشور و استان انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا; حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی, حضرت زینب کبری سلام الله علیها به شخصیت والای ایشان اشاره کرد.
امام جمعه راور در ادامه به اهمیت نامگذاری فرزندان توسط والدین اشاره کرد و گفت:متاسفانه امروزه بر اساس تلقین های اشتباه از جمله اینکه نام فرزند باید نو و با کلاس باشد, بعضی از والدین از گذاشتن اسامی قدیمی و با مصما همچون فاطمه, زینب و… امتناع می کنند.
وی همچنین خطاب به بانوان گفت: حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی منافاتی با عفت,پاکدامنی و حجاب آنان ندارد و الگوی آنان می تواند حضرت زینب(س) باشد که در حادثه کربلا و برخورد با سردمداران فسق و فجور سربلند بیرون آمد.
تویسرکانی با اشاره به سالروز دهه مبارک فجر,تصریح کرد: این ده روز جز روزهای سرنوشت ساز انقلاب و کشور ما هستند و نباید ساده از کنار آنها بگذریم لازم است این نعمت و موهبت الهی را جشن گرفته و شکر گزاری کنیم.

وی همچنین یاد و خاطر دو شهید گرانقدر راوری دوران انقلاب یعنی شهیدان رشیدی و توکلی را گرامی داشت.

امام جمعه راور گفت: در دو روز گذشته شاهد اتفاق بزرگی در راور بودیم که قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام گیرد که نقش مردم در آن بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: جا دارد از همه عزیزانی که تلاش کردند چنین زمینه ای برای شهرستان راور فراهم شود تشکر کنیم و طبق پیش بینی جناب دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۲ الی ۲/۵ سال آینده هیچ بیکاری در راور وجود ندارد.
حجت الاسلام تویسرکانی ابراز کرد: خوشحالیم این توافق نامه در دهه فجر اتفاق افتاد و شانس راور بود که معین آن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت شد که در میان شرکت های اقتصادی در زمینه محروم زدایی کارهای عظیمی را در کشور و استان انجام داده است.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری