آمار کاراته کاران راوری برای مدافعان حرم بسته های حمایتی ارسال می کنند +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۰۵:۲۳
  • شناسه خبر: 43959

کاراته کاران راوری برای مدافعان حرم بسته های حمایتی ارسال می کنند +تصاویر

دفاع مقدس دیگری در جریان است؛ هر روز تصاویری از شهدای این دفاع مقدس با عنوان «شهید مدافع حرم»، زینت بخش خیابان‌ها و کوچه‌های ایران اسلامی در شهرهای مختلف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ دفاع مقدس دیگری در جریان است؛ هر روز تصاویری از شهدای این دفاع مقدس با عنوان «شهید مدافع حرم»، زینت بخش خیابان‌ها و کوچه‌های ایران اسلامی در شهرهای مختلف می‌شود. آنان که می‌دانند این شهدا در چه مسیری و برای تحقق چه اهدافی گام برداشتند، شوق تداوم‌بخشی راه این عزیزان در وجودشان شعله‌ور است و به صورت مادی و معنوی نیز حامی آنها هستند.

اما اینبار در حرکتی زیبا کودکان و نوجوانان کاراته کار باشگاه فرهنگی ورزشی شهید همت راور به همراه خانواده هایشان برای حمایت از رزمندگان مدافع حرم در سوریه بسته های حمایتی آماده می کنند.

عشق این ورزشکاران به مدافعان حرم باعث می شود تعدادی از آنها دست به کار شدند و شال، جوراب و… برای مدافعان حرم بافتند تا در سخت ترین شرایط و سرمای طاقت فرسای میدان جنگ با تکفیری ها محافظ و دل گرمی ای برای آنها باشد.
مسئول این باشگاه می گوید ارسال این بسته های حمایتی در نوبت های بعدی نیز ادامه خواهد داشت و کسانی که دوست دارند در این کار خیر سهیم باشند می توانند با باشگاه فرهنگی ورزشی شهید همت همکاری کنند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری