آمار اختلاس های بزرگ و میلیاردی با عدالت اسلامی سازگاری ندارد/قوه قضاییه برخورد شدیدی با سوء استفاده کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان کند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۰۴:۳۷
  • شناسه خبر: 43967

اختلاس های بزرگ و میلیاردی با عدالت اسلامی سازگاری ندارد/قوه قضاییه برخورد شدیدی با سوء استفاده کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان کند

نماینده مردم کرمان و راور: در کشوری که بر پایه اسلام است، اختلاس های بزرگ و میلیاردی معنی و مفهوم ندارد و اصلا با عدالت اسلامی سازگار نیست؛ اما در همین کشور عدالت را می توان به گونه ای دیگر دید، روستاهایی که حتی کمتر از ۱۰ خانوار دارند از نعمت برق برخوردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای ورزشکار و دو شهید انقلاب شهرستان راور شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر راور برگزار شد که سخنران ویزه این مراسم نیز محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بود.

زاهدی در جمع مردم راور گفت: در کشوری که بر پایه اسلام است، اختلاس های بزرگ و میلیاردی معنی و مفهوم ندارد و اصلا با عدالت اسلامی سازگار نیست.
وی افزود: اما در همین کشور عدالت را می توان به گونه ای دیگر دید؛ روستاهایی که حتی کمتر از ۱۰ خانوار دارند از نعمت برق برخوردارند.
نماینده مردم کرمان و راور تصریح کرد: اینکه آقازاده ها بیایند و اختلاس و خط و جریان سازی کنند، اینها با عدالت سازگاری ندارد و انتظاری که مردم و مسئولین دارند این است که با اینها مقابله کنند.
وی عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون آموزش مجلس که وظیفه تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه و شرکت ها، هلدینگ ها و بخش های آن را برعهده دارم، متاسفانه می بینیم در این صندوق یک سری سوء استفاده های مالی بزرگ برنامه ریزی شده ای انجام شده که اصلا با روح عدالت اسلامی سازگاری ندارد، لذا از قوه قضاییه عاجزانه درخواست می کنیم برخورد شدیدی با کسانی که در این رابطه بوده اند داشته باشد و مهم نباشد که افراد از کدام گروه، باند و جناحی هستند و اینکه مثلا طرف آقازاده فلانی است باعث تردیدی نشود تا حق و حقوق فرهنگیان از چنگ این یغماگران بیت المال خارج شود و برای دیگران نیز درس عبرت شود.
نماینده مردم کرمان و راور در ادامه گفت:سیستم بانکی ما نقص و اشکال دارد و باید اصلاح شود تا چنین فسادهایی اتفاق نیفتد و این جز مطالبات مردم است.
وی خاطرنشان کرد: این انقلاب وارث خون حسین(ع) و شهدا و امام شهداست و باید به صاحب اصلیش ولی عصر(عج) برسد و باید مردم سالاری دینی به خوبی در کشور ساری و جاری شود و صادقانه با مردم رفتار کرد که برای مثال بحث برجام و مشکلات پسابرجام را برای مردم روشن کنند یا اینکه پول نفتی را که می فروشیم به کشور می آید یا نمی آید!؟یا اینکه قراردادهایی که با فلان کشورها امضا می شود کار برای کارگر ما ایجاد می شود یا کارگر خارجی!؟ و مواردی دیگر که اگر به مردم صادقانه بازگو شود نتایج خوبی خواهد داشت چرا که مردم پشتوانه نظام هستند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری