آمار جنس انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر متفاوت است/راه نجات کشور در رویارویی با دشمنان، اقتصاد مقاومتی است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۷:۰۴:۵۱
  • شناسه خبر: 44042

جنس انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر متفاوت است/راه نجات کشور در رویارویی با دشمنان، اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه راور گفت: راه نجات کشور در رویارویی با دشمنانی که ما را تحریم های اقتصادی کردند، اجرای اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور که پس از مراسم ویژه یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد، به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: با همت این ملت، تا به امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این کشور استقرار یافته است.

امام جمعه راور بیان کرد: انقلاب های زیادی در کشورهای گوناگون تا امروز انفاق افتاده است که وقتی آنها را با این انقلاب مقایسه می کنیم به این یقین می رسیم که جنس انقلاب ما متفاوت است و در طول سالیان متمادی نیز دشمنان این انقلاب و نظام، درصدد منحرف کردن آن از مسیر خود بوده و هستند که به نتیجه نرسیده و نخواهند رسید.

وی افزود:دشمنان این انقلاب که از نظر مادی و امکانات مجهز هستند با جنگ، تحریم، نفاق و…سعی در براندازی نظام داشته اند، اما هر ساله در ۲۲ بهمن می بینیم که مردم با حضور با نشاط خود پای انقلاب خود می ایستند و به راه خود همچنان ادامه می دهند.

تویسرکانی با اشاره به رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی، تصریح کرد:این انقلاب تنها انقلابی است که نه تنها در روند خود دچار کندی نشده بلکه هر روز و هرسال بهتر از گذشته شده است و پیش می رود و به موفقیت های بزرگی دست می یابد.

وی افزود:مردم ایران راه خود را برای تحقق اهداف و آرمان هایشان پیدا کرده اند و هیچ کس نمی تواند وقفه ای در این حرکت ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه با اشاره به آثار و برکات اقتصاد مقاومتی، راه نجات کشور در رویارویی با دشمنانی که ما را تحریم های اقتصادی کردند، اجرای اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری دانست.

وی در ادامه به برخی از جزئیات تفاهم نامه انجام شده برای کمک به محرومیت راور و ایجاد اشتغال در این شهرستان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اشاره کرد و گفت:علی رغم سهم ۴۹ درصدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پروژه های خرد و کلان، این مردم و کارآفرینان راوری هستند که باید در این طرح ها مشارکت کنند و آنها را به سرانجام برسانند و نیاز است اقشار مختلف آمادگی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری