آمار حق الناس کسبه اطراف و شهروندان راوری بر عهده کیست!؟ +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۰۹:۱۴
  • شناسه خبر: 44147

حق الناس کسبه اطراف و شهروندان راوری بر عهده کیست!؟ +تصاویر

متاسفانه مدت زیادی است که با عدم توجه دستگاه های ذیربط و بخصوص شهرداری راور،ساختمان قدیمی بانک مسکن شعبه راور، آنهم درست در چهارراه اصلی این شهر اقدام به تعمیرات اساسی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ متاسفانه مدت زیادی است که با عدم توجه دستگاه های ذیربط و بخصوص شهرداری راور،ساختمان قدیمی بانک مسکن شعبه راور، آنهم درست در چهارراه اصلی این شهر اقدام به تعمیرات اساسی کرده است.

ساختمانی که به گفته بعضی از کسبه اطراف این بانک قرار بوده طی سه ماه تعمیر شود حال حدود یک سال است که در دست تعمیر است و باعث مشکلاتی شده است.
بطوری که یکی از شهروندان که هر روز از این مسیر برای حضور در مسجد جامع راور گذر می کند، می گوید: آخرین باری که از پیاده گذر کردم مربوط به چندین ماه پیش است و قبلا از آن نیز به دلیل ترس از ریختن مصالح بر روی سرمان عبور از این محل کار سختی بود، از طرفی هر چند روزی یکبار در این محل شاهد تخلیه آهن آلات و نخاله های ساختمانی و… در جوار خیابان و چهارراه اصلی شهر راور هستیم که متاسفانه چهره شهر را خراب و زشت کرده است.
مغازه داران و کسبه نیز بارها اعتراضات خود را به صورت درددل برای کاروانسرا ارسال کرده که در اینباره یکی از آنها می گوید: این تعمیرات بانک کار و کاسبی ما را به کل تعطیل کرده است چرا که اکثر کسبه اطراف فرش فروشی ، لباس و پارچه فروشی و… هستند که هنگام کار بنایی باید درب مغازه های خود را ببندند تا روی اجناس آنها خاک نگیرد و از طرفی که اکنون در آستانه سال جدید هستیم این انسداد پیاده رو مانع کسب و کار مغازه داران این محل شده است.
در همین حال یکی از عابرین می گوید: این تعمیرات و بخصوص نخاله های تخلیه شده بانک دقیقاً مقابل خط های عابر پیاده چهارراه حسینیه و در دو نبش خیابان های امام و اربعین غربی است که در نتیجه عابرین پیاده باید وارد خیابان شده و از خیابان عبور کنند که در ساعات شلوغ شهر احتمال تصادف را بالا می برد.

یکی دیگر از کسبه نیز می گوید: متاسفانه در این ساختمان حتی برای تعمیرات داخلی که هیچ ربطی به پیاده رو و حتی نمای ساختمان هم ندارد شاهد انسداد پیاده رو هستیم که این مسئله خیلی جالب است و مطمئن باشید این ساختمان که مربوط به بانک مسکن است اگر متعلق به یک شهروند عادی بود اجازه چنین کاری داده نمی شد.

براستی تا کی این وضعیت ادامه دارد!؟ آیا حتما باید اتفاقی رخ دهد تا مسئولین کاری انجام دهند؟آیا حق الناس این موضوع را مسئولین شهری و به خصوص شهرداری راور و عوامل بانک مسکن بر عهده می گیرند!؟

در انتها امید است مسئولین شهری نسبت به این درددل های کسبه و شهروندان ترتیب اثری بدهند و هرچه زودتر شاهد اقدامی باشیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری