آمار جلسه قرآنی و نشست صمیمی راوری های مهاجر مقیم کرمان+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۲۹:۵۵
  • شناسه خبر: 44240

جلسه قرآنی و نشست صمیمی راوری های مهاجر مقیم کرمان+تصاویر

جلسه قرآنی هفتگی سیار راوری های مقیم کرمان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تحت عنوان نشست صمیمی راوری های مهاجر در کرمان با حضور خانواده ها در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ جلسه قرآنی هفتگی سیار راوری های مقیم کرمان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تحت عنوان نشست صمیمی راوری های مهاجر در کرمان با حضور خانواده ها در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات محل ساخت گنبد مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.
ابتدا حجت الاسلام حسن باقری امام جماعت این ستاد ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، پیرامون کلام وحی و عرض خیر مقدم خدمت حضار سخنانی را بیان داشت، سپس قاریان به تلاوت کلام وحی پرداختند.
در ادامه آقای خاکسار پیرامون اهمیت جلسات قرائت قرآن و گسترش این جلسات در سطح استان صحبت کرد.
در ادامه سردار عبدالحسین رحیمی ضمن سخنانی در خصوص ساخت گنبد مطهر امام حسین (ع) که قسمت و نصیب مردم دیار کریمان شده است و نیز در رابطه با ساخت و ساز و آماده نمودن فونداسیون ستون های گنبد جدید در حرم امام حسین (ع) سخنان مبسوطی را بیان کردند.
همچنین حجت الاسلام نخعی در خصوص اهمیت هیات های سیار قرآنی در محل ها اشاره کرد و گفت: “امام علی (ع) می فرماید:و خدا را،خدا را(توجه به خدا نمایید)درباره قرآن،مبادا دیگران‏ در عمل به آن از شما پیشی بگیرند” در رابطه با این حدیث توضیحاتی را ارائه کردند.
در پایان سند یک عدد خشت طلا که هزینه آن توسط یکی از راوری ها قبلا پرداخت شده بود به نام برده تحویل داده شد.
لازم به توضیح است جلسه هفتگی قرائت قران راوری ها دوشنبه شب ها برگزار می گردد و در پایان شرکت کنندگان میهمان سفره حضرت فاطمه(س) بودند.

ارسالی:مقصودی

انتهای پیام/



علمی و فن آوری