آمار یکی از نقشه های دشمن، غافل شدن ما از شهداست/حذف درس شهید فهمیده، نمونه اجرایی نقشه دشمن است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۲۲:۰۶:۲۱
  • شناسه خبر: 44316

یکی از نقشه های دشمن، غافل شدن ما از شهداست/حذف درس شهید فهمیده، نمونه اجرایی نقشه دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان گفت: امروز اگر میبینیم درس شهید فهمیده از کتاب های درسی ما حذف شده نشان دهنده این است که نقشه ی دشمن اجرا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ پاسدار محمد محمودی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان راور که در هنرستان ولایت برگزار شد با بیان اینکه شهدای ما عارفان زمان خود بودند، گفت: دشمن می خواهد با تهاجم فرهنگی ذکر و یاد شهدا را از زندگی مردم و بخصوص جوانان پاک کند تا به اهداف خود برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور تصریح کرد:جوانان زمان جنگ تحمیلی با سلاح های سخت دشمن مواجه بودند اما امروزه جوان های ما با جنگ جذاب دشمن سرو کار دارد امروزه فضاهای مجازی به گونه ای جذاب طراحی شده که جوان های ما را به خود آلوده کرده است.

وی عنوان کرد: دشمنان ما شهدا را از ما بهتر می شناسند و بهتر روی احوالاتشان کار کردند و بخاطر همین یکی از نقشه هایشان غافل شدن ما از شهداست.
محمودی افزود: امروز اگر میبینیم درس شهید فهمیده از کتاب های درسی ما حذف شده نشان دهنده این است که نقشه ی دشمن اجرا شده است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری