آمار دولت یازدهم، این همه وقت صرف بحث برجام و مذاکرات کرد، چه حاصل شد؟/اصلاح طلبان چه می کنند که دشمن اینگونه روی آنها حساب باز می کند!؟/اقدامات سپاه در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل مایه افتخار است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۵۷:۵۵
  • شناسه خبر: 44370

دولت یازدهم، این همه وقت صرف بحث برجام و مذاکرات کرد، چه حاصل شد؟/اصلاح طلبان چه می کنند که دشمن اینگونه روی آنها حساب باز می کند!؟/اقدامات سپاه در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل مایه افتخار است

امام جمعه راور گفت:این همه وقت دولت یازدهم، یعنی سه سال به بحث برجام، مذاکرات، آمد و رفت ها و وقت گذاری ها و هزینه های آن صرف شد، چه حاصل شد؟ غیر از اینکه با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا فشارها بیشتر و عکس العمل بیشتری علیه ایران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال نو هستیم چه خوب است همزمان با تامین مایحتاج خود نگاهی نیز به قشر محروم جامعه داشته باشیم.
امام جمعه راور در ادامه به نامگذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: طبق گفته ایشان مسئولین در این روزهای آخر سال باید گزارش این اقدام و عمل واقعی را به مردم ارائه دهند.

وی در ادامه با مطرح کردن چندین سوال از دولتمردان و کسانی که مسئولیت امور جاری کشور را بر عهده دارند، این سوالات را مطالبات مردم عنوان کرد:
۱_در مبارزه با فساد و ابعاد آن چه اقدام و عمل قاطعی صورت گرفته است؟
۲_چه میزان از سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شده است و در مقام عمل بدان توجه شده است؟

۳_با توجه به بلای شوم قاچاق و بخصوص کالای قاچاق چه اقدام و عمل اساسی و راهبردی صورت گرفته است؟

۴_برای مهار آسیب های اجتماعی و مبارزه با انواع فساد بویژه فساد های اقتصادی چه اقدام و عملی صورت گرفته است؟

۵_به موازات مهار تورم برای رونق اقتصادی و مهار رکود و معضل بیکاری چه اقدامی انجام گرفته است!؟

۶_سرنوشت و تکلیف اصل ۴۴ قانون اساسی چه شد؟

۷_آیا خرید این تعداد هواپیما لازم بود؟ و براستی منتقدین این حوزه با اصل نو شدن ناوگان هوایی کشور مخالفت داشتند!؟

تویسرکانی همچنین تصریح کرد: این همه وقت دولت یازدهم، یعنی سه سال به بحث برجام، مذاکرات، آمد و رفت ها و وقت گذاری ها و هزینه های آن صرف شد، چه حاصل شد؟ غیر از اینکه با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا فشارها بیشتر و عکس العمل بیشتری علیه ایران شد.

وی در ادامه به نقشه راهی که اخیراً توسط یکی از سیاست مداران خبره سنا به کنگره آمریکا ارائه شده است اشاره کرد و مورد اول این راهکارها را جنگ رسانه ای عنوان کرد، که از جمله تغییرات اساسی در صدای آمریکا و رادیو فردا، تبلیغات انتخابات آزاد در ایران، همچنین تقویت اصلاح طلبان در ایران است اما در رابطه با مورد آخر امام جمعه راور خطاب به اصلاح طلبان گفت: ای اصلاح طلبان شما چه می کنید و چه تفکر و بینش سیاسی دارید که دشمن اینگونه روی شما حساب باز کرده است؟

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور یکی دیگر از این راهکار های ارائه شده علیه ایران به کنگره آمریکا را انتشار اخبار ساختگی و دروغ علیه ایران عنوان کرد که از جمله مورد هجمه قرار دادن فعالیت های آبادانی و اقتصادی سپاه پاسداران است که در این رابطه نیز تویسرکانی گفت: قرارگاه های سازندگی سپاه بر اساس اخبار و آمار پروژه های عظیمی را در کشور در حال انجام دارند ولی متاسفانه در جنوب کشور بعضی از طرح های عظیمی که در در دولت قبل توسط سپاه و قرارگاه سازندگی سرمایه گذاری شده بودند، در دولت یازدهم جلوی آنها گرفته شده است و اعتبارات لازم در این خصوص ارائه نشده است.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی افزود: در این سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط سپاه کارهایی در مقام اقدام و عمل انجام شده است که مایه افتخار است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری