آمار حادثه برای اتوبوس مسافران راور_یزد +جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۱۲:۵۱
  • شناسه خبر: 44378

حادثه برای اتوبوس مسافران راور_یزد +جزئیات

حوالی ساعت ۸:۴۰ صبح امروز اتوبوس راور_یزد در نزدیکی گزستان بعد از شهر کوهبنان به یکباره به دلیل نقص فنی میل تعادلش می برد که خوشبختانه راننده، اتوبوس را کنترل و در کنار جاده متوقف می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حوالی ساعت ۸:۴۰ صبح امروز اتوبوس راور_یزد در نزدیکی گزستان بعد از شهر کوهبنان به یکباره به دلیل نقص فنی میل تعادلش می برد که خوشبختانه راننده، اتوبوس را کنترل و در کنار جاده متوقف می کند.

در این حادثه که منجر به رعب و وحشت مسافران شد خوشبختانه به هیچ یک از مسافرین آسیبی نرسید.

اما با توجه به اینکه در این سالها به علت معضل بیکاری در راور، جمع زیادی از همشهریانمان برای کار و گذران زندگی به شهرهای استان یزد بخصوص بافق و خود یزد مهاجرت کرده اند و پس از تعطیلات آخر هفته گذشته، ملزم به حضور در محل کار خود بودند،پس از توقف اتوبوس، مجبور شدند با چند خودروی سواری عبوری خود را به یزد و بافق برسانند و بقیه مسافرین نیز در حال برگشت به سمت یک آبادی با سرعت کم هستند تا پس از تعمیر اتوبوس به سمت یزد حرکت کنند.

اما حیرانی مسافران باعث اعتراض آنها شده و خواستار تامین اتوبوسی دیگر برای عزیمت خود به سمت یزد هستند که متاسفانه چنین اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

اما در راستای همین اعتراضات خبرنگار کاروانسرا طی تماسی تلفنی با راننده این اتوبوس در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه علت معطلی مسافران و اقدامات انجام شده برای رساندن مسافران به یزد را جویا می شود که ابتدا راننده اتوبوس با بیان اینکه این حادثه نیم ساعت پیش اتفاق افتاده است!! در رابطه با اتوبوس جایگزین نیز خطاب به خبرنگار ما می گوید آیا شما هزینه را می پردازید!؟
اما با توجه به این اظهارات راننده و اینکه خط راور_یزد فقط همین یک اتوبوس را دارا می باشد، میطلبد با توجه به اینکه در این سالیان، شاهد اقدام قابل ملاحظه ای از سوی مسئولین برای اشتغال زایی در راور و بازگشت مهاجرین به این شهرستان نبوده ایم لااقل با تقویت ناوگان عمومی بخصوص برای محور راور_یزد برنامه ریزی صورت گیرد!
شایان ذکر است: طبق آخرین تماس تلفنی با راننده، این اتوبوس در موری آباد کوهبنان در حال تعمیر است و طبق گفته وی، اتوبوس جایگزینی از کوهبنان برای انتقال مسافران در راه است.

انتهای پیام



دیدگـاه ها

  1. سلام. بازم بخیر گذشت. راست میگه بندهخدا. حداقل کاری برای جوانان بیکار راور درست نمی کنین. حدقل دوتا سرویس خوب بزارین.

علمی و فن آوری