آمار بریدن و آتش زدن درختان در روستای شریف آباد راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۳۴:۳۴
  • شناسه خبر: 44397

بریدن و آتش زدن درختان در روستای شریف آباد راور+تصاویر

روز گذشته همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فردی سودجو در روستای شریف آباد راور چندین درخت را برید و آتش زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ روز گذشته همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فردی سودجو در روستای شریف آباد راور سه درخت را برید و آتش زد.
این درختان بید کهنسال که علاوه بر قرار گرفتن در زمین کشاورزی یکی از اهالی روستای شریف آباد در جوار جوی آب قرار داشتند و زیبایی خاصی به این محل داده بودند، متاسفانه با بی تدبیری یکی از اهالی این روستا از بین رفتند.

این اتفاق که بدون اطلاع صاحب زمین صورت گرفته بود مورد اعتراض وی قرار می گیرد و وی برای بررسی این موضوع دست به دامن ارگان های مربوطه شهرستان می شود که متاسفانه جز پاسکاری مسئولین چیزی نصیبش نمی شود!

صاحب زمین که از این جریان متضرر شده بود موضوع را به پلیس اطلاع می دهد و با حضور پلیس در محل سرانجام صورت جلسه ای در این رابطه تنظیم می شود.
به گفته صاحب زمین، فرد خاطی با هدف ایجاد پایه برای داربست(رزبندی انگور) اقدام به قطع درختان کرده و در پایان نیز یکی از درختان را آتش می زند و موجب سرایت آتش به علفزار اطراف درخت می شود.

ارسالی:مجتبی جهاندیده

انتهای پیام/



علمی و فن آوری