آمار کلاهبرداری از شهروندان راوری در روز روشن+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۴۶:۳۰
  • شناسه خبر: 44417

کلاهبرداری از شهروندان راوری در روز روشن+جزئیات

به تازگی عده ای شیاد با کارت شناسایی جعلی مخابرات به درب منازل شهروندان راوری مراجعه می کنند و سیم کارت های به ظاهر دائمی با مبلغ ۴۰ هزار تومان را به آنها می دهند که از قضا این سیم کارت ها اعتباری ۵ هزار تومانی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به تازگی عده ای شیاد با شماره های اعتباری همراه اول شهروندان راوری تماس گرفته و می گویند از مخابرات با شما تماس گرفته ایم و در ادامه اعلام می کنند که شماره ای دائمی مشابه شماره اعتباری شما نزد ماست که بنام و متعلق به شماست و پس از پرسیدن آدرس به محل سکونت شما مراجعه می کنند.

اما این شیادان که با کارت شناسایی جعلی مخابرات به درب منزل شما مراجعه می کنند، سیم کارت به ظاهر دائمی با مبلغ ۴۰ هزار تومان را به شما می دهند که از قضا این سیم کارت ها اعتباری ۵ هزار تومانی هستند!
این نکته نیز قابل ذکر است که این شیادان پس از حضور درب منزل شما به هر نحوی شما را مجاب به خرید سیم کارت می کنند از جمله اینکه این سیم کارت به نام شما ثبت شده و اگر دست شخص دیگری بیفتد و خلافی انجام دهد شما جوابگو هستید.
اما در این رابطه رئیس مخابرات شهرستان راور به شهروندان راوری تاکید کرد این افراد به هیچ وجه وابسته به مخابرات نبوده و لازم است شهروندان فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند.
شایان ذکر است:شهروندانی که با چنین افرادی مواجه می شوند سریعاً به پلیس اطلاع دهند و همچنین کسانی که از این طریق متضرر شده اند می توانند با مراجعه به پلیس شکایتی در این رابطه تنظیم کنند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری