آمار تعطیلی شیفت عصر فیزیوتراپی راور و سرگردانی شهروندان +جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۴۴:۰۶
  • شناسه خبر: 44430

تعطیلی شیفت عصر فیزیوتراپی راور و سرگردانی شهروندان +جزئیات

متاسفانه در چند روز گذشته شاهد تعطیلی شیفت عصر مرکز فیزیوتراپی بهزیستی راور هستیم که همین مورد باعث اعتراض شهروندان شده است چرا که راوری ها برای برخورداری از خدمات فیزیوتراپی باید فاصله ۱۴۰ کیلومتری کرمان و در خوشبینانه ترین حالت فاصله ۸۰ کیلومتری زرند را طی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ چند ماهی می شود شهرستان راور که مردمانش از نبود یک مرکز فیزیوتراپی رنج می بردند و مجبور بودن برای برخورداری از خدمات فیزیوتراپی علاوه بر رنج سفر به شهرستان های اطراف، هزینه های گزافی را نیز پرداخت کنند، از این نعمت برخوردار شدند.

نعمتی که با توجه به تجهیزات موجود در مرکز فیزیوتراپی بهزیستی که خود به عنوان تنها مرکز فیزیوتراپی راور بود و فقط به مددجویان بهزیستی خدمات ارائه می داد با کمک یک سرباز امریه که تحصیلات فیزیوتراپی دارد و این مرکز را هدایت می کند با توافقات انجام شده با بهزیستی استان کرمان شیفت عصر این مرکز را با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم راور راه اندازی کرد.
خوشبختانه در همین مدت نیز بار سنگینی از دوش شهروندانی که به خدمات این مرکز نیاز دارند برداشته بود و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه راوری ها شده بود.
اما متاسفانه در چند روز گذشته شاهد تعطیلی شیفت عصر این مرکز شده ایم که همین مورد باعث اعتراض شهروندان شده است چرا که راوری ها برای برخورداری از خدمات فیزیوتراپی باید فاصله ۱۴۰ کیلومتری کرمان و در خوشبینانه ترین حالت فاصله ۸۰ کیلومتری زرند را طی کنند.
اما برای حل این مشکل کاروانسرا دست به دامن مسئولین شهرستان شد و طی تماسی تلفنی با فرماندار راور دلیل تعطیلی این مرکز را جویا شد که وی در پاسخ به این سوال گفت:طبق قراردادی که این سرباز امریه با اداره کل بهزیستی کرمان داشته است شیفت عصر این مرکز را فعال کرده ولی متاسفانه این قرارداد با مشکل مواجه شده است و در این شرایط امکان ادامه فعالیت شیفت عصر این مرکز وجود ندارد.

سیدحسن میرصادقی تاکید کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته قرار شده نیروی جدیدی از بخش خصوصی مسئولیت این مرکز را بر عهده بگیرد و شهروندان از خدمات این مرکز همچون این چند ماه گذشته در شیفت عصر بهره مند شوند.
وی همچین در پاسخ به خبرنگار کاروانسرا در رابطه با زمان راه اندازی مجدد شیفت عصر این مرکز عنوان کرد: به امید خدا از ابتدای سال جدید این مشکل مرتفع می شود و شهروندان عادی نیز می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری