آمار آغاز جشن نیکوکاری در شهرستان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۱۹:۳۷
  • شناسه خبر: 44432

آغاز جشن نیکوکاری در شهرستان راور+تصاویر

همزمان با سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه جشن نیکوکاری در شهرستان راور برگزار می‌شود‌ و در روز آغازین این جشن فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، و دانش آموزان مدرسه یاس نبی در محل پایگاه میدان شهداء شهر راور حضور یافتند و هدایا نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه تحویل دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ همزمان با سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه جشن نیکوکاری در شهرستان راور برگزار می‌شود‌.

در روز آغازین این جشن فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، و دانش آموزان مدرسه یاس نبی در محل پایگاه میدان شهداء شهر راور حضور یافتند و هدایا نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه تحویل دادند.
مهدی ترابی در حاشیه این مراسم گفت: برای جشن نیکوکاری امسال در ۲ پایگاه ثابت و ۲۰ پایگاه سیار در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه میزبان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست شهرستان راور هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان راور افزود: شعار امسال جشن نیکوکاری بهار همدلی، شکوه مهربانی است و این جشن با هدف فراهم کردن نیاز مددجویان و شرایط مناسب آن‌ها در آستانه سال نو برگزار می‌شود و این جشن در روز اول در مدارس، روز دوم در سطح شهرها و روز سوم در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

تصاویر ارسالی:سلیمانی
انتهای پیام/



علمی و فن آوری