آمار راوری ها هم صاحب سینما شدند/اکران فیلم ها از امروز +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۰۲:۰۴
  • شناسه خبر: 44495

راوری ها هم صاحب سینما شدند/اکران فیلم ها از امروز +تصاویر

با اکران فیلم “سلام بمبئی” که همزمان با سراسر کشور در حال اکران است سینما یادگار شهر راور نیز افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا; با اکران فیلم “سلام بمبئی” که همزمان با سراسر کشور در حال اکران است سینما یادگار شهر راور نیز افتتاح می شود.

این در حالیست که روز گذشته با حضور امام جمعه, فرماندار و جمعی از مسئولین و هنرمندان راور مراسم افتتاحیه این سینما برگزار و مسئولین در جریان جزئیات و نحوه فعالیت این سینما قرار گرفتند.
مردم فرهنگ دوست راور نیز می توانند از جمعه این هفته(۲۰ اسفند) همزمان با سینماهای سراسر کشور به تماشای فیلم سلام بمبئی، پرفروش ترین فیلم حال حاضر سینمای ایران بنشینند.
یزدان پناه، از موسسه جلوه هنر کویر و مدیر سینما یادگار شهر راور ضمن تبریک به مردم شهرستان راور گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری مسئولین شهر و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما یادگار راور در قالب طرح سینما سلام به بهره برداری رسید.
مدیر سینما راور از نمایش فیلم های روز سینما در این سینما خبر داد و گفت: از جمعه فیلم سلام بمبئی که با اقبال گسترده مردم در کشور مواجه شده هرشب دو سانس در ساعات ۱۸:۱۵ و ۲۰ پذیرای مردم عزیز راور خواهد بود تا لحظات خوشی را به همراه خانواده خود تجربه کنند.
گفتنی است: سینما یادگار راور در گام اول هر ماه ده روز از بیستم تا سی ام ماه به صورت منظم دایر است و در صورت استقبال مردم از فیلم های روی پرده، روزهای بیشتری به شهر راور اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری