آمار آغاز ساخت کارخانه ذوب مس آند شهرستان راور با سرمایه گذاری خارجی +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۵۳:۳۱
  • شناسه خبر: 44578

آغاز ساخت کارخانه ذوب مس آند شهرستان راور با سرمایه گذاری خارجی +تصاویر

روز گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مدیران کنسرسیوم rak و همچنین مسئولین شهرستان راور کلنگ کارخانه ذوب شمش مس در ۱۸کیلومتری راور زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا; روز گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مدیران کنسرسیوم rak و همچنین مسئولین شهرستان راور کلنگ کارخانه ذوب شمش مس در ۱۸کیلومتری راور زده شد.
حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور در این مراسم با بیان اینکه خرسند و خوشحالیم که با حضور مدیران کنسرسیوم rak شاهد تحول در شهرستان باشیم, گفت: خداوند متعال در سرزمین های اسلامی ظرفیت های فراوانی را در بخش های مختلف به ما داده است.
وی افزود: اگر ما در سایه وحدت، یکپارچگی و اتحاد دست به دست هم دهیم می توانیم از همه این ظرفیتها و قابلیتها استفاده کنیم و امیدواریم در یک مراسمی شاهد افتتاح و راه اندازی فازهای اولیه این طرح باشیم.
در ادامه میرصادقی فرماندار شهرستان راور گفت: ما امیدوار شدیم از اینکه شما سرمایه گذاران به قول خود وفا کردید پس از آنکه چند وقت پیش برای فاز اول در اینجا حضور پیدا کرده بودید که در همین راستا عزم ما جزم تر شد چرا که کسانی بودند و قول هایی دادند و دیگر پیگیری نکردند.
فرماندار راور افزود: امیدواریم با همت شما و اراده مسئولین ،امام جمعه و اداراتی که در این کار موثر هستند و قولی که ما به شما داده ایم انشالله در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح کارخانه باشیم که هدیه خوبی برای مردم راور است.

در ادامه دکتر جعفری ریئس هئیت مدیره شرکت alcoop و همچنین عضو ثابت هیئت مدیره این شرکت در ترکیه و ایران و معدن مس شهرستان راور گفت: پس از افتتاح فاز اول معدن مس راور توسط کنسرسیوم RAK در مهرماه سال ۹۵ که با حضور مقامات استان و شهرستان انجام شد، در ادامه اکنون پس از ۶ ماه قول های داده شده در راستای ایجاد اشتغال برای اهالی راور در حال به ثمر نشستن است و امروز شاهد مراسم کلنگ زنی فاز دوم پروژه که کارخانه ذوب شمش مس آند RAK به روش R.H می باشد در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با حضور مدیران کنسرسیوم RAK و مسئولین شهرستان راور هستیم که ان شالله در یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است: طرح ذوب معدن مس راور با ظرفیت تولید ۶۰۰۰۰ تن محصول در سال و اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر کارگر و سرمایه گذاری خارجی به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال، در حال طراحی و اجرا می باشد و امید است با همت و همکاری کلیه مسئولین شهرستان راور و استان کرمان فاز دوم پروژه RAK هم هر چه سریعتر محقق گردد و به زودی شاهد افتتاحیه فاز سوم پروژه که کارخانه لیچینگ RAK می باشد، باشیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری