آمار سوختگی و مصرف متادون، سه کودک راوری را راهی بیمارستان کرد+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۳۵:۲۸
  • شناسه خبر: 44645

سوختگی و مصرف متادون، سه کودک راوری را راهی بیمارستان کرد+جزئیات

صبح امروز در دو حادثه جداگانه سه دختربچه راوری توسط والدینشان به اورژانس بیمارستان راور منتقل شدند که یکی از آنها بر اثر سوختگی و دو کودک دیگر بر اثر مصرف تصادفی متادون دچار حادثه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز در دو حادثه جداگانه سه دختربچه راوری توسط والدینشان به اورژانس بیمارستان راور منتقل شدند که یکی از آنها بر اثر سوختگی و دو کودک دیگر بر اثر مصرف تصادفی متادون دچار حادثه شدند.

در یکی از این حادثه ها دو کودک که با هم نسبت فامیلی داشتند به شیشه متادون مصرفی یکی از اقوام خود دسترسی پیدا می کنند که بر اساس کنجکاوی کودکانه خود هر کدام مقداری از محتویات شیشه را سر می کشند که در ادامه با اطلاع والدین آنها سریعاً به بیمارستان منتقل می شود.
اما در حادثه ای دیگر نیز کودکی بر اثر بی احتیاطی والدین و ریختن آب جوش کتری بر روی بدنش به شدت از ناحیه دو پا و شکم دچار سوختگی می شود و به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) منتقل می شود.
در نهایت اقدامات اولیه برای سه کودک در این مرکز انجام می شود و هر سه با حال عمومی نسبتا خوب جهت ادامه درمان به بیمارستان مجهزتر در کرمان منتقل شدند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری