آمار 85 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان راور ثبت‌نام کردند+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۰۹:۴۲:۱۲
  • شناسه خبر: 44652

۸۵ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان راور ثبت‌نام کردند+جزئیات

از روز اول ثبت نام تا پایان روز چهارم ۸۵ نفر داوطلب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان راور برای ثبت ‌نام به فرمانداری و بخشداری های مرکزی و کوهساران راور مراجعه و ثبت‌نام آنها تایید شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که از روز دوشنبه ۹۵/۱۲/۳۰ در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز شده تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۹۶/۱/۶ ادامه دارد.

بر این اساس ثبت‌نام از کاندیداهای شهرها در فرمانداری ها انجام می‌شود و کاندیداهای شوراهای روستاها نیز باید به بخشداری‌ها مراجعه کنند.

از روز اول ثبت نام تا پایان روز چهارم ۸۵ نفر داوطلب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان راور برای ثبت ‌نام به فرمانداری و بخشداری های مرکزی و کوهساران راور مراجعه و ثبت‌نام آنها تایید شده است که از این تعداد ۷۹ نفر مرد و ۶ نفر زن هستند.
تاکنون ۷۴ نفر از داوطلبان برای انتخابات شوراهای روستایی شهرستان ثبت نام کردند بطوریکه ۲۵ روستای بخش مرکزی و ۴۴ روستای بخش کوهساران واجد شرایط شوراهای روستایی هستند.

تاکنون ۱۱ نفر از داوطلبان برای انتخابات شوراهای شهری شهرستان ثبت نام کردند بطوریکه شهرستان راور دارای دو حوزه شهری راور و هجدک است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری