آمار احساس تکلیف 426 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان راور+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۱۲:۴۱
  • شناسه خبر: 44712

احساس تکلیف ۴۲۶ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان راور+جزئیات

سرانجام ۴۲۶ نفر داوطلب در شهرستان راور برای ثبت ‌نام در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری و بخشداری های مرکزی و کوهساران راور مراجعه کردند و ثبت‌نام آنها تایید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که از روز دوشنبه ۹۵/۱۲/۳۰ در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز شده بود سرانجام در آخرین ساعات روز یکشنبه ۹۶/۱/۶ به پایان رسید.

اما در شهرستان راور در این مدت یک هفته ۴۲۶ نفر داوطلب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان راور برای ثبت ‌نام به فرمانداری و بخشداری های مرکزی و کوهساران راور مراجعه کردند و ثبت‌نام آنها تایید شده است که از این تعداد ۳۸۱ نفر مرد و ۴۵ نفر خانم هستند.
اما از این ۴۲۶ نفر داوطلب ۳۸۵ نفر برای انتخابات شوراهای روستایی شهرستان ثبت نام کردند بطوریکه برای ۲۵ روستای بخش مرکزی ۱۴۳ نفر داوطلب شدند و برای ۴۴ روستای بخش کوهساران ۲۴۲ نفر داوطلب شدند.

همچنین ۴۱ نفر از داوطلبان برای انتخابات شوراهای شهری شهرستان ثبت نام کردند بطوریکه برای شهر راور ۲۸ نفر داوطلب شدند که ۶ نفر از آنها خانم و بقیه آقا هستند و برای شهر هجدک ۱۳ نفر داوطلب شدند که یکی از آنها خانم هست.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری