آمار برخورد قانونی با متخلفین برداشت غیرمجاز گیاهان دارویی و خرید و فروش آن در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۰۲:۳۶
  • شناسه خبر: 44717

برخورد قانونی با متخلفین برداشت غیرمجاز گیاهان دارویی و خرید و فروش آن در راور

سرپرست پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور گفت: در صورت مشاهده هرگونه برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی و خرید و فروش آن با توجه به دستور دادستان محترم شهرستان راور با متخلفین برابر قوانین برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ با توجه به فصل رویش گیاهان دارویی نظیر آنغوزه شیرین(هنگو)، بابونه و… در سطح مراتع و مناطق کوهستانی شهرستان راور، هادی صادقی پور به خبرنگار ما گفت: از مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان راور خواهشمندیم به منظور حفظ و توسعه رویشگاه های اینچنین گیاهان ارزشمندی از هرگونه برداشت غیر مجاز خودداری نمایید.

سرپرست پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور افزود: قطعاً هر نوع همکاری در جهت جلوگیری از برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی گام مهمی در جهت اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی و خرید و فروش آن با توجه به دستور دادستان محترم شهرستان راور با متخلفین برابر قوانین برخورد خواهد شد.

صادقی پور همچنین تخلفات حوزه منابع طبیعی را برداشت سبزی های کوهی، تصرف اراضی ملی، آتش زدن مراتع و جنگل ها، قاچاق چوب و … عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حسین گفت:

    جای بسی شگفتی وجود دارد.
    خرید و فروش مقدار اندکی هنگو توسط جوانان آنهم به دلیل بیکاری جرم است؟!
    اقایان به جای جلوگیری از چیدن هنگو که نوعی شغل است برای ایجاد شغل قانونی و فقر زدایی کاری بکنند
    البته ضربه به اراضی ملی کار بدی است لیکن بنده در هیچ کجای استان چنین سختگیری هایی از سوی ادارت ندیدم جز در راور. و این واقعا نشان باکفایتی و بزرگواری مسئولین ادارت راور است!!!

علمی و فن آوری