آمار خبر تصادف نماینده مردم کرمان و راور تکذیب شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۲۰:۰۱:۱۲
  • شناسه خبر: 44751

خبر تصادف نماینده مردم کرمان و راور تکذیب شد

مدیر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسیر اندوهجرد از توابع شهداد یکی از خودروهای همراه نماینده مردم کرمان و راور واژگون شد و سرنشینان آن در سلامت کامل به سر می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ میثم شریفی پور به خبرنگار ما گفت: محمدرضا پورابراهیمی روز گذشته به همراه فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان برای افتتاح چند پروژه به شهداد سفر کرده بودند که در مسیر پشوئیه به سمت جهر از توابع شهداد یکی از خودروهای همراه آنان واژگون می شود.
مدیر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرنشینان خودرو به بیمارستان انتقال داده شدند و هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند.
وی ضمن گلایه از برخی شبکه های اجتماعی برای انعکاس غیر واقعی این حادثه ادامه داد: خوشبختانه در این سانحه هیچ اتفاق خاصی برای رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رخ نداده و ایشان در صحت و سلامت کامل به سر می برد.
شریفی تصریح کرد: انتظار می رود مردم عزیز ابتدا از صحت و درستی اخبار اطمینان پیدا کرده و بعد آن را در شبکه های اجتماعی بازنشر کنند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری