آمار اعلام آمادگی فارغ التحصیل راوری برای عقیم سازی سگ های ولگرد به صورت رایگان در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۱۱:۴۷
  • شناسه خبر: 44811

اعلام آمادگی فارغ التحصیل راوری برای عقیم سازی سگ های ولگرد به صورت رایگان در راور

فارغ التحصیل راوری دکترای عمومی دامپزشکی گفت: در صورت همکاری و تمایل شهرداری راور اینجانب حاضر به انجام پروژه عقیم سازی، واکسیناسیون و سپس رها سازی سگ های ولگرد در شهرستان راور به طور رایگان هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ پس از انتشار خبر کاروانسرا که مربوط به جولان سگ های ولگرد در شهر راور که منجر به سلب آرامش و آسایش شهروندان شده بود و گاها نیز شاهد حمله این سگ ها به مردم بودیم، یکی از فارغ التحصیلان دوره ی دکتری عمومی دامپزشکی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، و رزیدنت دوره ی تخصص جراحی دامپزشکی این دانشگاه طی ارتباطی با کاروانسرا اعلام آمادگی برای همکاری در جهت رفع این مشکل کرد.
در این رابطه دکتر علیرضا نخعی بیان کرد: طرحی در شهرداری کرمان در حال اجراست با عنوان عقیم سازی، واکسیناسیون و سپس رها سازی سگ های ولگرد که نزدیک به دوسال است در حال انجام است.
وی افزود: این پروژه به جهت کاهش تعداد زاد و ولد سگ های ولگرد و جمع آوری کامل آنها از سطح شهر کرمان در حال انجام است و شهرستان های رفسنجان و زرند نیز اخیراً شروع به انجام این پروژه کرده اند.
این فارغ التحصیل دکترای عمومی دامپزشکی تصریح کرد: در صورت همکاری و تمایل شهرداری راور بنده حاضر به انجام این پروژه در شهرستان راور به طور رایگان هستم.

امید است با توجه به اعلام آمادگی آقای نخعی, مسئولین ارگان های مرتبط با این موضوع نیز همکاری لازم را در جهت رفع این مشکل با ایشان داشته باشند.

شایان ذکر است: علیرضا نخعی متولد شهرستان راور است که دوره ی دبستان خود را نیز در مدارس راور گذرانده و سپس به کرمان نقل مکان کرده و هم اکنون ساکن این شهر است.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری