آمار 8 مسجد شهرستان راور میزبان مراسم معنوی اعتکاف/یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۳۹:۳۹
  • شناسه خبر: 44952

۸ مسجد شهرستان راور میزبان مراسم معنوی اعتکاف/یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور گفت: ۸ مسجد شهرستان راور امسال میزبان مراسم معنوی اعتکاف است که از این ۸ مورد دو مسجد در شهر راور و ۶ مسجد دیگر در روستاهای تقی آباد، ده علی، فیض آباد، حجت آباد، کوه جهر و خورند هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام علیرضا احمدی در خصوص برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال در شهرستان راور به خبرنگار کاروانسرا گفت: ۸مسجد شهرستان راور امسال میزبان مراسم معنوی اعتکاف است که از این ۸ مورد دو مسجد در شهر راور و ۶ مسجد دیگر در روستاهای تقی آباد، ده علی، فیض آباد، حجت آباد، کوه جهر و خورند هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور افزود: بر اساس تصمیمات صورت گرفته امسال در شهر راور مسجد جامع میزبان خواهران معتکف و مسجد آیت الله میلانی میزبان برادران معتکف است.

وی تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال در روزهای ۲۲ ،۲۳ و ۲۴ فروردین ماه برگزار می شود و هزینه شرکت در این مراسم معنوی ۳۰ هزار تومان می باشد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ فروردین از ساعت ۵ عصر تا ۸ شب به جنب مسجد جامع مراجعه نمایند و یا با شماره ۳۳۷۲۹۷۸۴ تماس حاصل فرمایند.

احمدی در انتها یادآور شد: کسانی که توانایی شرکت در مراسم اعتکاف را ندارند می توانند با اهداء نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی خود از قبیل گوسفند عقیقه و موادغذایی مورد نیاز در ثواب این مراسم معنوی سهیم باشند.

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری