آمار دستگیری سارق طلاهای میلیونی یک شهروند راوری در کمتر از 6 ساعت+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۰۹:۵۱
  • شناسه خبر: 44959

دستگیری سارق طلاهای میلیونی یک شهروند راوری در کمتر از ۶ ساعت+جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: دزد حرفه ای که با دستبرد از گاوصندوق یک خانه در راور به پول میلیونی رسیده بود در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ هادی میرزایی گفت: ماموران پلیس با در جریان قرار گرفتن سرقت طلاهای خانه ای برای دستگیری عامل این دزدی میلیونی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان کرد: ماموران با حضور در محل سرقت پی بردند که سارق با اطلاع از وجود گاوصندوق پای در خانه گذاشته و به راحتی اقدام به سرقت طلا و پول های داخل گاوصندوق کرده است که با اقدامات فنی و پلیسی با توجه به نحوه سرقت، در کمتر از ۶ ساعت موفق به شناسایی یکی از دزدان سابقه دار شدند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پای در مخفیگاه سارق سابقه دار گذاشتند و دزد جوان دستگیر شد و در بازرسی بدنی متهم یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال که از گاو صندوق به سرقت رفته بود را به دست آوردند.
میرزایی عنوان کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص و ارجاع به دستگاه قضا، تحقیقات پلیسی برای کشف طلاهای به سرقت رفته آغاز شد و با اعترافات سارق، طلای سرقتی از گاوصندوق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در نزدیکی مخفیگاه متهم کشف و پس از سیر مراحل قانونی همه اموال مسروقه تحویل مالباخته شد.

انتهای پیام



علمی و فن آوری