آمار نانوایی های سطح شهر راور موظف بودند از زمان وصل شدن برق، اقدام به پخت نان کنند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۱۰:۴۰
  • شناسه خبر: 44964

نانوایی های سطح شهر راور موظف بودند از زمان وصل شدن برق، اقدام به پخت نان کنند+تصاویر

با توجه به قطع برق در شهرستان راور که از ساعت ۲۲ شب گذشته آغاز شد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز ادامه داشت متاسفانه شاهد مشکلاتی برای شهروندان راوری بودیم که یکی از این مشکلات تعطیلی نانوایی های سطح شهر بود که البته ۳ نانوایی راور با تمهیدات لازم برای پخت شیفب ظهر خود اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ با توجه به قطع برق در شهرستان راور که از ساعت ۲۲ شب گذشته آغاز شد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز ادامه داشت متاسفانه شاهد مشکلاتی برای شهروندان راوری بودیم که یکی از این مشکلات تعطیلی نانوایی های سطح شهر بود که البته ۳ نانوایی راور با تمهیدات لازم برای پخت شیفب ظهر خود اقدام کردند.

اما دلیل تعطیلی نانوایی های راور قطع برق عنوان شده است و این در حالیست که از ساعت۱۱ برق وصل شد ولی متاسفانه نانوایی هایی که تعطیل بودند اقدام به پخت نان نکردند.

در ادامه کاروانسرا برای بررسی این موضوع تماسی با فرماندار راور داشت، که وی در این رابطه گفت: نانوایی های سطح شهر راور موظف بودند از ساعت ۱۱ که برق شهر وصل شد, اقدام به پخت نان کنند.

وی تصریح کرد: در زمان قطع برق با پیگیری های صورت گرفته سه موتور برق را در اختیار سه نانوایی راور(نانوایی آقایان کاربخش و نیکروش در خیابان اصلی شهر و نانوایی آقای صادقی در بلوار اربعین غربی) قرار دادیم و پخت نان داشتند.

شایان ذکر است در دقایقی پیش فرماندار راور طی تماسی تلفنی اعلام کردند بر اساس پیگیری های صورت گرفته ۴ نانوایی از نانوایی هایی که تعطیل بودند پخت خود را آغاز کردند، که جا دارد از پیگیری جناب آقای میرصادقی فرماندار راور در این رابطه تشکر کنیم.

در ادامه تصاویری از نانوایی های سطح شهر راور که پس از وصل برق اقدام به پخت نان نکردند را ببینید(این تصاویر در ساعت ۱۱:۴۰ ثبت شده اند)

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری