آمار کم کاری و مدیریت ضعیف اداره ورزش و جوانان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۴۳:۲۷
  • شناسه خبر: 45317

کم کاری و مدیریت ضعیف اداره ورزش و جوانان راور+تصاویر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی و امنیت و آرامش و توجه به استعدادها و تلاشهای دلسوزان ورزش به کنار، بیت المال مسلمین را چه شده است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا; این است عواقب جلوگیری از روی کارآمدن گزینه بومی برای تصدی پست مدیریت ورزش راور توسط مسئولین و اصرار بر ماندن مدیران غیربومی.
جناب آقای امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی و امنیت و آرامش و توجه به استعدادها و تلاشهای دلسوزان ورزش به کنار، بیت المال مسلمین را چه شده است؟
جناب آقای میرصادقی فرماندار محترم و ریاست شورای ورزش شهرستان، عدم اطلاع مدیران استان به کنار، چشم بینا و گوش شنوای شما در پیگیری مشکلات مردمتان با وجود اطلاع از وضعیت موجود و بوجود آمده ورزش به دلیل ناکارآمدی مدیر غیربومیتان را چه شده است؟
حقوق شهروندی جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان ورزش راور برای داشتن محیط و زمینه مناسب ورزشی و سلامت و ایجاد امید و دلگرمی به تدبیر مدیران را چه شده است؟/جمعی از ورزشکاران

در ادامه گوشه ای از وضعیت نابسامان ظاهری ورزش راور را ببینید

نمای داخلی سالن مرحوم قطبی که پس از کش و قوس های فراوان و مدت طولانی تعمیر شد و قبل از ماه مبارک رمضان سال ۹۵ در حال و هوای شاد ورزشکاران از این بازسازی به بهره برداری مجدد رسید و اکنون در عرض کمتر از یکسال بدلیل بی توجهی به این حال و روز افتاده است.

قتل عام درختان چند ده ساله بدلیل بی کفایتی و بی توجهی مدیر مجموعه، بایستی از شهردار محترم و مسئولین قضایی سوال شود که جریمه خشک کردن و قطع درختانی با این سن و سال با کم کاری اداره ورزش و جوانان چه مقدار است!؟و چگونه می توان خسارت محض وارده را جبران کرد!؟

به راستی آیا جایگاه شهیدان ما این است؟ و آیا تعمیر و بازسازی این تابلو چقدر برای اداره ورزش و جوانان راور هزینه دارد؟ علیرغم تذکرات مکرر مسئولین، هنوز هم آقای بهجتی هیچ واکنشی و اقدامی نسبت به پاسداشت و مراقبت از جایگاه این شهید برجسته ورزشکار انجام نداده اند.

نمایی از گوشه گوشه مجموعه ورزشی شهید شبستری و نمایی از نخاله های ساختمانی که با کمترین هزینه و با هماهنگی با شهرداری قابل جمع آوری هستند که متاسفانه مدیریت محترم حتی زحمت این هماهنگی را هم به خود نمی دهند

عبور کابل برق سه فاز به صورت غیرایمن و خطرناک برای ورزشکاران بخصوص نونهالان و نوجوانان و بی توجهی شدید به نکات ایمنی

تخریب روزافزون امکانات کم و محدود موجود مجموعه باز هم در سایه بی مبالاتی

هزینه تعمیر رنگ آمیزی این درب ها چقدر هست؟که رئیس اداره ورزش و جوانان راور همین کار را هم نکردند

و اما پلاسکوی ورزش راور! به چه دلیلی و توجیه عقلی و قانونی و با رعایت کدام شرایط ایمنی رئیس اداره ورزش و جوانان راور با حمایت مالی فرماندار محترم در نظر دارند ساختمانی که بیش از چهل سال از قدمتش می گذرد را مرمت و تبدیل به خوابگاه برای ورزشکاران نمایند. در صورتی که با این هزینه های انجام شده و بودجه موجود و وعده داده شده برای اتمام این اشتباه می شد ساختمانی ایمن و جدید ساخت. تصاویر نشان دهنده سستی دیوارهایی دارد که آجر های پوسیده آن پس از چهل سال در حال متلاشی شدن هستند.

این تصاویر حکایت از وضعیت نابسامان ظاهری ورزش راور دارد و ناگفته هایی از وضعیت هیات های ورزشی و باشگاه ها و تیم های فعال و ورزشکارانی که در شرایط محرومیت شدید راور و علیرغم کمبودهای فراوان در سایه بی تدبیری و عدم توانایی مدیریتی آقای بهجتی دچار مشکلات جبران ناپذیری شده اند نیز وجود دارد.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. تازه این آقا به صورت ناخواسته مهمانسرای جهاد را اشغال کردهو حق و حقوق کارمندان و مهمانان جهاد را ضایع کرده است.

علمی و فن آوری