آمار مشکل امروز راور بداخلاقی های سیاسی و حزبی است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۳۳:۱۹
  • شناسه خبر: 45423

مشکل امروز راور بداخلاقی های سیاسی و حزبی است

شهردار راور: مشکل امروز راور بداخلاقی های سیاسی و حزبی است و برای پیشرفت هر شهر و دیاری نیاز به همکاری و همفکری و پیدا کردن مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و عملی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مهندس یزدانپناه به مناسبت ۱۲ اردیبهشت با حضور در مدرسه زینب کبری روز معلم را گرامی داشت و این روز را به فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و ضمن قدردانی از این قشر زحمتکش، فعالیت در این عرصه را عبادت دانست و افزود: هر قدر هم که قدردان زحمات این عزیزان باشیم باز هم نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.
شهردار راور در جمع دانش آموزان تصریح کرد: شما آینده سازان این شهر هستید و نباید اشتباه گذشتگان را تکرار کنید و باید با تعقل و تفکر برای راور گام بردارید.
وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت همه مردم در انتخابات یک وظیفه دینی و انسانی است و باید این مهم را به درستی به انجام رسانیم.
یزدانپناه در خصوص مسائل و بداخلاقی های سیاسی صورت گرفته در فضای مجازی افزود: همه باید به این بداخلاقی ها سیاسی نه بگوییم و نگذاریم تا اشخاصی با غرایز شخصی نسبت به تخریب کاندیدهای شهر و ریاست جمهوری اقدام کنند.
وی تفکر و تعقل در خصوص کاندیدا را بهترین گزینه برای انتخاب شایسته افراد دانست و از دانش آموزان خواست تا با تحقیق و شناخت از نمایندگان برای رای دادن آماده شوند تا با بهترین انتخاب در آبادانی شهر و کشورشان سهیم باشند.
شهردار راور همچنین از دانش آموزان خواست تا تحقیقی در خصوص دلایل عدم پیشرفت راور آماده کنند و راهکارهای علمی و عملی خود را در این زمینه اعلام کنند تا بتوانند با همکاری و همفکری در ساخت شهری آباد و با نشاط سهیم باشند.
وی افزود: شاید این تحقیق و گزارشات به این بداخلاقی های حزبی و سیاسی بیآموزد که برای پیشرفت هر شهر و دیاری نیاز به همکاری و همفکری و پیدا کردن مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و عملی است، و این افراد بدانند که با تخریب دیگران نه اینکه کاری از پیش نخواهد رفت بلکه بر مشکلات عدیده شهر نیز افزوده خواهد شد.
در پایان یزدانپناه ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه معلمان خواستار عزمی جدی توسط نخبگان و محصلان شهر راور در زمینه آبادانی شهر راور شد و خاطر نشان کرد مشکل امروز راور همین بداخلاقی های سیاسی و حزبی است و باید از گذشتگان درس بگیریم و با فکر و عمل به سمت آبادانی قدم برداریم.

شایان ذکر است:چنانچه در خصوص مشکلات شهری و دلایل عدم پیشرفت راور نقطه نظر و پیشنهاد علمی و عملی دارید می توانید آن را در قالب یک گزارش یا تحقیق به آدرس اینترنتی shahrdariravar@yahoo.com ارسال نمائید و به بهترین گزارش، تحقیق و یا راهکار ارائه شده از طرف شخص شهردار جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری