آمار مراسم گراميداشت روز جهاني كار و كارگر در معدن همكار برگزار شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۲۸:۱۷
  • شناسه خبر: 45436

مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در معدن همکار برگزار شد+تصاویر

به پاس گرامیداشت مقام کارگران عزیز منطقه همکار در هفته کار و کارگر و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز گذشته مراسمی با حضور باشکوه کارگران در نمازخانه معدن همکار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به پاس گرامیداشت مقام کارگران عزیز منطقه همکار در هفته کار و کارگر و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز گذشته مراسمی با حضور باشکوه کارگران در نمازخانه معدن همکار برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن مجید و همچنین سخنرانی مسئول واحد فرهنگی معدن آغاز شد،حجت الاسلام طحان زاده ضمن اشاره به دو روایت دینی پیرامون بهترین عبادت انتظار فرج است و همچنین روایت کار عبادت می باشد به تفضیل و مقایسه این دو عبادت پرداخت.

در ادامه با اجرای مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت آقای ضمیری از پرسنل قسمت فنی منطقه، کارگران به استقبال سخنرانی مدیریت محترم معدن رفتند.

مهندس مجیدی با اشاره به فضیلت کار و جایگاه عظیم کارگران در روایات و آموزهای دینی این قشر عزیز را سرمایه های اصلی این کشور دانست و در ادامه به ارائه گزارش عملکرد خود از زمان حضور در معدن پرداخت.

وی تصریح کرد: همه این فعالیتها به خاطر دلگرمی و پشتوانه شما کارگران است و تا زمانی که حقیر اینجا باشم این روند ادامه خواهد داشت.

در ادامه مراسم با همکاری حوزه بسیج کارگری شهرستان راور و با حضور یکی از هنرمندان که خود فرزند یکی از کارکنان بازنشسته معدن همکار می باشد مسابقات فرهنگی برای کارگران اجرا شد.

در پایان مراسم از ۱۲ نفر از کارگران نمونه معدن با لوح تقدیر و کارت هدیه و هم چنین فرزندان کارگر شرکت کننده در مسابقه فرهنگی روز جهانی کار و کارگر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
این مراسم که با حضور رئیس اداره کار شهرستان همراه بود با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء پایان پذیرفت.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری