آمار دیپلماسی قوی، شش ابرقدرت را به زانو درنیاورد/تشدید و اعمال تحریم ها بعد از اجرای برجام - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۰۴:۵۳
  • شناسه خبر: 45452

دیپلماسی قوی، شش ابرقدرت را به زانو درنیاورد/تشدید و اعمال تحریم ها بعد از اجرای برجام

امام جمعه راور:اینکه چهره ای شاخص به ساحت مدافعین حرم توهین کند و با لفظی عنوان مدافع حرم را به بازی بگیرد، این یعنی چنین تفکری در کشور هست که می گویند با دیپلماسی قوی می توانیم بدون ثروت، جنگ و اسلحه جلوی داعش را بگیریم و حتی نمونه مشابه می آورند که در برجام ما توانستیم با یک دیپلماسی قوی شش ابرقدرت را به زانو در بیاوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور در ابتدا به هفت حق مومن بر مومن از دیدگاه امام صادق(ع) اشاره کرد.

امام جمعه راور در ادامه به یازدهم شعبان ولادت حضرت علی اکبر و روز جوانان اشاره کرد و گفت: علی اکبر بهترین الگو و سرمشق جوانان است هم از نظر ظاهری و هم از نظر معنویت و سیرت.
وی نقش جوانان در انقلاب و پیشبرد اهداف نظام را بی بدیل و بی نظیر عنوان کرد و تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری همه تلاش ها این است که به یک تمدن نوین اسلامی برسیم که در همه ابعاد برای جهانیان الگو شود که اولین نقش در تحقق آن جوانان است و قطعا بدون حضور یک نسل جوان نخبه امکان پذیر نیست.
وی در ادامه به اهمیت بحث نفوذ اشاره کرد و گفت به بیانات رهبری نباید با چشم حزبی و جناحی نگاه کرد اینکه رهبری بارها می فرمایند در تمام مسائل به بحث نفوذ توجه کنید به این معنا نیست که گروه خاصی را خطاب می کنند بلکه ایشان بارها به مسئولین، دولتمردان و حتی رئیس جمهور نیز در باب نفوذ تذکر داده اند و نباید اقداماتی انجام شود که زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم کنند.
تویسرکانی در بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذر کردند خوب هستند اما نکته این است که از بین این افراد، اصلح را انتخاب کنیم و باید به کسی که دغدغه اش حفظ نظام اسلامی باشد رای بدهیم.

وی بیان کرد: مشکلاتی که گروه تروریستی داعش در منطقه ایجاد کرده و هدف آن نیز ایران اسلامی است و به گفته سردار سلیمانی اگر نیروهای ایرانی در سوریه و عراق مبارزه نمی کردند داعش در نزدیکی مرزهای ما و حتی داخل کشور رسیده بود و این یعنی کسانی که توانایی حضور در جبهه حق علیه باطل را دارند حمایت کنند، چرا که این جهادی است که مورد تایید رهبری است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور افزود: اما اینکه چهره ای شاخص به ساحت مدافعین حرم توهین کند و با لفظی عنوان مدافع حرم را به بازی بگیرد، این یعنی چنین تفکری در کشور هست که می گویند با دیپلماسی قوی می توانیم بدون ثروت، جنگ و اسلحه جلوی داعش را بگیریم و حتی نمونه مشابه می آورند که در برجام ما توانستیم با یک دیپلماسی قوی شش ابرقدرت را به زانو در بیاوریم، که چنین صحبت هایی هوشیاری ما را می طلبد و باید آگاه باشیم.

وی افزود: این قضاوت مردم است آیا اینها توانسته اند شش ابرقدرت را به زانو درآورند!؟ اوضاع کنونی که چنین چیزی را نشان نمی دهد و می بینید چه مواضعی علیه ایران بعد از برجام اعمال شده است، و تحریم هایی که برداشته نشد.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در ادامه به چند ویژگی از رئیس جمهوری که در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد اشاره کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری