آمار کشف 184 کیلو تریاک و انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در راور+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۱۵:۱۳
  • شناسه خبر: 45502

کشف ۱۸۴ کیلو تریاک و انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در راور+جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف ۱۸۴ کیلو تریاک و انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در شهرستان راور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ هادی میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان راور یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان راور افزود: پس از شناسایی محل دپوی مواد مخدر این باند، در یکی از منازل مسکونی حومه شهر، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده مکان مورد نظر را بازرسی و در نهایت موفق به کشف ۱۸۴ کیلو تریاک شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: پس از کشف مواد با تلاش ماموران در کوتاهترین زمان ممکن ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد که به همراه مواد مکشوفه با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند پلیس و سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هرگز اجازه نخواهند داد تا توزیع کنندگان مواد مخدر با اهداف پلید خود امنیت اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند و قطعا پلیس از مشارکت عمومی در حوزه مبارزه با جرائم مواد مخدر استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری