آمار استحاله و تغییر در انقلاب بخصوص در سطوح بالا و مسئولین, خطرناکترین هدف دشمن برای براندازی نظام اسلامی است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۵۵:۴۱
  • شناسه خبر: 45523

استحاله و تغییر در انقلاب بخصوص در سطوح بالا و مسئولین, خطرناکترین هدف دشمن برای براندازی نظام اسلامی است

امام جمعه راور خطرناکترین هدف دشمن برای براندازی نظام اسلامی را استحاله و تغییر در انقلاب به خصوص در سطوح بالا و مسئولین عنوان کرد که مهمترین حربه آنها نفوذ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور به وظایف مومنان در عصر غیبت اشاره کرد وصبر، دعا برای فرج، انقطاع از قدرتهای غیر الهی و… را مهمترین وظایف برشمرد.

امام جمعه راور در ادامه به مناسبتهای پیش رو در این هفته اشاره کرد و به بحث انتخابات که بسیار مهم است پرداخت و گفت: مردم بعد از انقلاب با انتخابات انس گرفته اند و در بحث انتخابات دو نکته مهم وجود دارد، اول اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری “انتخابات در یک روز انجام می شود اما آثار آن ممکن است تا چهل سال متوجه کشور باشد” و نکته دوم، اینکه ما در ایران مهم ترین نعمتی که داریم نعمت امنیت است که اولا مرهون تلاش وزارت اطلاعات است و جای تشکر دارد، اما به تعبیر مقام معظم رهبری “مظهر امنیت حضور مردم در صحنه های حساس و مهم کشور است”و شاید مهم ترین مظهر حضور هم شرکت در انتخابات است.
تویسرکانی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبر در رابطه با اینکه دشمن سه هدف را در ایران دنبال میکند پرداخت و تصریح کرد: اول هدف دشمن که کوتاه مدت است ایجاد آشوب و فتنه و برهم زدن امنیت است.
وی هدف میان مدت دشمن را صدمه زدن به اقتصاد و معیشت مردم و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی به خصوص عدم تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
امام جمعه راور هدف بلند مدت دشمن را براندازی نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: برای این هدف تمام ابزارشان را در دست گرفته اند اما محقق نشد و حالا هدف خطرناکتری را در پیش گرفته اند و آن هم استحاله و تغییر در انقلاب به خصوص در سطوح بالا و مسئولین است که مهم ترین حربه آنها نفوذ است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه به معیار های انتخاب اصلح اشاره کرد و بر اساس سخنان مقام معظم رهبری بر دو معیار مهم انقلابی و جهادی بودن تاکید کرد.
وی در انتها در رابطه با دو معیار انقلابی و جهادی بودن بیانات مقام معظم رهبری را برای نماز گزاران قرائت کردند “این را همه بدانند،خود نامزدها هم بدانند،بدانند که جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم،در همه بخش ها کمر بسته بودن مثل جهادگران لازم است و اگر این بود کارها راه می افتد و بن بستها شکافته میشود”
” این را بارها به آقایان گفتیم که تصمیم بگیرند، به مردم هم بگویند، در تبلیغاتشان هم عنوان کنند و قول هم به مردم بدهند که برای پیشرفت کشور و اقتصاد نگاهشان به خارج از کشور نبوده و نگاهشان به داخل کشور و ظرفیتهای داخلی است که این دشمن را مایوس میسازد”

خبرنگار/مسعود کمساری
انتهای پیام/



علمی و فن آوری