آمار شیوع بیماری اسهالی، تعداد زیادی از شهروندان راوری را راهی بیمارستان کرد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۰۰:۰۴
  • شناسه خبر: 45561

شیوع بیماری اسهالی، تعداد زیادی از شهروندان راوری را راهی بیمارستان کرد

پس از شیوع بیماری اسهالی در راور، تعداد زیادی از همشهریان راهی بیمارستان شده اند، که متاسفانه علی رغم پیگیری های زیاد خبرنگار ما تا این لحظه آمار دقیقی از تعداد بیماران و علت شیوع این بیماری مخابره نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا: پس از شیوع بیماری اسهالی در راور، تعداد زیادی از همشهریان راهی بیمارستان شده اند، که متاسفانه علی رغم پیگیری های زیاد خبرنگار ما تا این لحظه آمار دقیقی از تعداد بیماران و علت شیوع این بیماری مخابره نشده است.

اما بر اساس گفته مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور با توجه به نامه دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان اجازه انتشار اطلاعاتی در این رابطه وجود ندارد و اطلاع رسانی فقط به فرمانداری راور امکان پذیر است.

از طرفی طی تماس کاروانسرا با فرماندار راور، وی گفت: شبکه بهداشت شهرستان در این رابطه باید پاسخگو باشد و آمار بیماران و علت شیوع این بیماری را پس از مشخص شدن قطعی آن اطلاع رسانی کند.

شایان ذکر است: بر اساس اطلاعات کسب شده بیشترین گروه سنی درگیر با این بیماری کودکان هستند و طبق اطلاع رسانی واحد پیشگیری مرکز بهداشت راور، رعایت بهداشت فردی و شستشوی صحیح دست ها از اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری می باشد.


انتهای پیام/



علمی و فن آوری