آمار هدیه 110 میلیارد ریالی بنیاد برکت به شهرستان راور/بنیاد برکت در حال مطالعه و بررسی طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری در راور است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۰۰:۴۸
  • شناسه خبر: 45569

هدیه ۱۱۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت به شهرستان راور/بنیاد برکت در حال مطالعه و بررسی طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری در راور است

جانشین بنیاد برکت گفت: برای شروع اولیه کار بنیاد برکت در شهرستان راور، تعداد ۱۴ مورد از فعالیت های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و این ها را هدیه ای برای مردم شهرستان راور می دانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور امام جمعه و فرماندار راور، جانشین بنیاد برکت و کارشناسان این بنیاد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و جمعی از مسئولان، کارآفرینان و دهیاران در محل سالن جلسات فرمانداری راور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه میرصادقی فرماندار راور گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد برکت که به عنوان معین در شهرستان معرفی شده است، تاکنون با حضور تیم های متعدد این بنیاد در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی جهت مطالعه و ایجاد طرح در شهرستان حضور یافتند و مقدمات کار فراهم شده است و از حضور بنیاد برکت در شهرستان به جهت پیگیری موارد و موضوع های مطرح شده، تشکر می کنیم.
حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام گفت: حضور مداوم و مستمر کارشناسان و مجریان بنیاد برکت به جهت پیگیری موارد و طرح توسعه در شهرستان جای بسی خرسندی است و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امید که در سالروز تولد امام زمان (عج) شاهد تحولات خوبی در منطقه باشیم و باعث خیر و برکت در منطقه شود.
در ادامه دکتر جعفری جانشین بنیاد برکت گفت: طی انعقاد تفاهم نامه و قول داده شده برای سرمایه گذاری در شهرستان راور، باید از زمان بطور دقیق و مناسب استفاده کرد و در چندین مرحله و برنامه ریزی های متعدد در این راستا استفاده کرد تا در کار وقفه ای ایجاد نشود.
وی تصریح کرد: برای شروع اولیه کار بنیاد برکت در شهرستان تعداد ۱۴ مورد از فعالیت های عمرانی شامل آب رسانی و تامین آب روستاهای فاقد آب شرب، تامین مسکن مددجویان، احداث مدرسه، ساخت مسجد در روستاها، کمک به حوزه علمیه، کمک به ساختمان دارالقرآن، کمک هزینه احداث ۱۷ باب خانه عالم، کمک به ساخت زورخانه ورزشی و احداث سالن های ورزشی در دو بخش مرکزی و کوهساران، کمک به تکمیل پروژه شهدای گمنام، محوطه سازی گلزار شهدا، احداث ۵ باب نمازخانه در مدارس، کمک به گازرسانی و سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس روستایی و کمک به لوازم آموزشی و کمک آموزشی و … با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و این موضوع را هدیه ای برای مردم شهرستان راور دانست.
جانشین بنیاد برکت عنوان کرد: اولویت اصلی ما اقتصاد و اشتغالزایی است و تاکنون به جهت یاری و کمک در اجرای طرح ها در شهرستان یک شرکت به عنوان مشاور در زمینه های مختلف انتخاب تا زمینه کار و مطالعه طرح ها و همچنین آماده سازی فضا و مقدمات کار برای سرمایه گذاری ایجاد شود.
جعفری افزود: برای هر چه بهتر اجرای برنامه های بنیاد برکت در شهرستان، آقای محمدجواد کامیاب به عنوان مدیر اجرایی طرح توسعه شهرستان راور از سوی بنیاد برکت معرفی شد.
در پایان این جلسه کارشناسان بنیاد برکت با ارائه گزارشی از اجرای دو طرح آفتاب( آیین نامه فقر زدایی و توان افزایی برکت ) و طرح آسمان( آیین نامه سرمایه گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی ) و همچنین نحوه مشارکت و سرمایه گذاری در طرح ها و تولیدات مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری