آمار ستادهای تبلیغاتی از تخریب اموال عمومی بپرهیزند/ متخلفین را جریمه می کنیم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۴۶:۲۴
  • شناسه خبر: 45585

ستادهای تبلیغاتی از تخریب اموال عمومی بپرهیزند/ متخلفین را جریمه می کنیم

با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، متاسفانه روز به روز شاهد تخریب اموال عمومی و زشت شدن چهره شهر راور متاثر از چسباندن پوسترهای نامزدها در مکان های ممنوعه توسط ستاد های تبلیغاتی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، متاسفانه روز به روز شاهد تخریب اموال عمومی و زشت شدن چهره شهر راور متاثر از چسباندن پوسترهای نامزدها در مکان های ممنوعه توسط ستاد های تبلیغاتی هستیم.
اما در این رابطه شهردار راور به خبرنگار ما گفت: از روز اول آغاز تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر به ستادهای نامزدها اعلام کردیم که حق نصب پوستر و بنر های تبلیغاتی در مکان های ممنوعه را ندارید و از تخریب اموال عمومی بپرهیزید و به مناظر شهر خسارت وارد نکنید.
یزدان پناه افزود: از همان شب اول شاهد تخلفاتی مبنی بر تخریب اموال عمومی رویت شد که سریعاً به ستاد های خاطی اعلام شد که چنین مواردی را تکرار نکنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی از ستادها به تذکرات شهرداری توجه ای نکرده اند و ما تخلفات را ثبت کرده و قطعا با حمایت دادستان شهرستان جریمه هایی را برای ستادهای متخلف اعمال خواهیم کرد.
یزدان پناه خاطرنشان کرد: شهرداری راور با کمبود نیرو مواجه است ولی از امروز با یک اکیپ ویژه شروع به پاک سازی پوسترهای نصب شده در مکان های ممنوعه خواهد کرد.



دیدگـاه ها

  1. راوری گفت:

    امیدوارم برگ جریمه و نامه کتبی دادستان و فیش واریزی ستادهای متخلف روی سایت قرار بگیره… ممنون از پیگیری کاروانسرا

علمی و فن آوری