آمار احتمال کمبود تعرفه رای در بخش کوهساران راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۴۰:۵۴
  • شناسه خبر: 45656

احتمال کمبود تعرفه رای در بخش کوهساران راور

فرماندار راور گفت: در بخش کوهساران در صورتی که رای گیری از ۶۰ درصد جمعیت انجام شود، در ادامه کار احتمال نیاز به تعرفه وجود خواهد داشت و در صورت نیاز آمادگی توزیع تعرفه وجود دارد که هم بخش کوهساران و هم بخش مرکزی شهرستان را پوشش بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سیدحسن میرصادقی درباره روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان راور گفت: مشارکت مردم تا این لحظه خوب بوده و از همان ابتدای ساعت رای گیری مردم شهرستان راور مانند سایر هموطنان در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

فرماندار راور با بیان اینکه روند انتخابات به خوبی در سطح شهرستان در حال برگزاری و مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: شواهد مبنی بر این است که حضور گسترده مردم و درصد بالایی از مشارکت را در شهرستان راور داشته باشیم.

وی درباره احتمال کمبود تعرفه اخذ رای در شهرستان بیان کرد: تا این لحظه کمبود تعرفه نداشته ایم و در بخش کوهساران در صورتی که رای گیری از ۶۰ درصد جمعیت انجام شود، در ادامه کار احتمال نیاز به تعرفه وجود خواهد داشت و در صورت نیاز آمادگی توزیع تعرفه وجود دارد که هم بخش کوهساران و هم بخش مرکزی شهرستان را پوشش بدهیم.

فرماندار راور در پایان با بیان اینکه همه چیز خوب است و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است و تاکنون هیچ مشکلی نداشته ایم، گفت: از کسانی که هنوز نیامده اند، درخواست می کنیم در این ساعات پایانی رای گیری حضور یابند تا مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

انتهای پیام



علمی و فن آوری