آمار جسد جوان گمشده راوری پیدا شد +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۵۴:۱۵
  • شناسه خبر: 45669

جسد جوان گمشده راوری پیدا شد +تصاویر

جوان ۳۳ ساله راوری که در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال با موتورسیکلت خود ترک منزل کرده بود و مفقود شده بود پس از گذشت ۲۳ روز از این اتفاق و جستجو فراوان برای یافتن او سرانجام جسد او در منطقه لکرکوه پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛جوان ۳۳ ساله راوری که در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال با موتورسیکلت خود ترک منزل کرده بود و مفقود شده بود پس از گذشت ۲۳ روز از این اتفاق و جستجو فراوان برای یافتن او سرانجام جسد او در منطقه لکرکوه پیدا شد.
گشت زنی و جستجو برای یافتن این جوان در حالی به سرانجام رسید که پس از پیدا شدن موتورسیکلت او توسط یکی از همشهریان و پس از اطلاع به خانواده و مطابقت شماره پلاک موتورسیکت متوجه به حضور او در این منطقه شدند.
اما پس از اطلاع خانواده وی مبنی بر پیدا شدن موتورسیکلت، اکیپی از امدادگران هلال احمر و نیروی انتظامی و هیات کوهنوردی راور و اقوام فرد متوفی و حتی سگ های زنده یاب هلال احمر کرمان به منطقه اعزام شدند.
لذا جست و جو در منطقه ای که موتورسیکلت پیدا شده بود متمرکز شد و پس از یک شبانه روز جسد فرد متوفی در حالی که کاملا از هم متلاشی شده بود پیدا شد.و جسد این جوان برای مشخص شدن دلیل و وضعیت مرگ به پلیس آگاهی و پزشکی قانونی تحویل داده شد.

متاسفانه به دلیل متلاشی شدن جسد از قرار دادن تصاویر در سایت معذوریم.

تصاویر ارسالی:حجت محمودی

انتهای پیام/



علمی و فن آوری