آمار ساختمان کلینیک تخصصی و اورژانس راور توسط خانواده نظری ساخته می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۲۶:۲۰
  • شناسه خبر: 45764

ساختمان کلینیک تخصصی و اورژانس راور توسط خانواده نظری ساخته می شود

ساختمان کلینیک تخصصی و اورژانس راور توسط خانواده محترم نظری با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان با همکاری و کمک دانشگاه علوم پزشکی استان در راور ساخته و تکمیل می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ در دیدار فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان راور با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین وی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله اورژانس ۱۱۵ راور و ۱۱۵ روستای طرز، واگذاری آمبولانس، کمبود نیرو، خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه ماموگرافی و ساخت و تکمیل کلینیک تخصصی جواد الائمه بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.
در این جلسه دکتر حق دوست و معاونین وی قول پیگیری و تامین یک دستگاه آمبولانس، ساخت اورژانس ۱۱۵ روستای طرز، راه اندازی یک واحد اورژانس ۱۱۵ در شهر راور، خرید یک دستگاه ماموگرافی و… را دادند.
همچنین مقرر گردید ساختمان کلینیک تخصصی و اورژانس راور که خیریه جواد الائمه سه سال قبل کار آن را شروع کرده و مدتی تعطیل شده است، توسط خانواده محترم آقای نظری و دانشگاه علوم پزشکی ساخته و تجهیز گردد.
در پایان این جلسه میرصادقی فرماندار راور از توجه ویژه دولت و مسئولین استان به بخش درمانی راور تشکر و از اختصاص مبلغ دو میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان از جمله ساخت دو پایگاه بهداشتی و درمانی در روستاها، ساخت خانه پزشک، ساختمان ستاد مرکز بهداشت خبر داد.
شایان ذکر است: بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) نیز توسط خانواده محترم نظری در راور ساخته شده و در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان است که جا دارد از این خانواده محترم و خیّر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری