آمار بیشترین مکتبی که از تروریسم خسارت دیده مکتب تشیع است/علت مخالفت تمام ستمگران با ایران، سردمداری این کشور در مبارزه با استکبار است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۲۵:۵۰
  • شناسه خبر: 45843

بیشترین مکتبی که از تروریسم خسارت دیده مکتب تشیع است/علت مخالفت تمام ستمگران با ایران، سردمداری این کشور در مبارزه با استکبار است

امام جمعه موقت راور گفت:امروزه کشور ایران سردمدار مبارزه با تروریسم است و آرزوی رهبران دینی ما ریشه کن کردن تروریسم است و علت مخالفت های تمام ستمگران با ایران بخاطر این است که ایران سردمدار مبارزه با استکبار هست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام لطیفی در خطبه اول این هفته نماز جمعه راور ابتدا هفت مورد از نشانه های مومن را بیان کرد.
وی ایمان، تقوا، جهاد فی سبیل الله، علم و آگاهی،سابقه، هجرت و عمل راا هفت نشانه مومن عنوان کرد و در مورد هر کدام توضیحاتی برای نمازگزاران ارائه داد.
امام جمعه موقت راور در ابتدا خطبه دوم ضمن دعوت خود و همه برادران و خواهران ایمانی به تقوای الهی، رمز رسیدن به خواسته ها و اهداف بلند را تقوا دانست و گفت: در سایه تقواست که می توان هدایت یافت و در سایه تقواست که می توان به وعده ها و نعمت های دنیویی و اخرویی دست یافت.
وی فرا رسیدن میلاد امام حسن(ع) را تبریک گفت و بیان کرد: کریم اهل بیت بودن ایشان بی دلیل نبوده است چراکه آن امام تمام داشته های خودش را با فقیران تقسیم کرد و در بین تمام عراب آن امام را به کرامت میشناسند.
لطیفی با اشاره به اینکه در آستانه شب های قدر هستیم تصریح کرد: شب های قدر شب هایی هستند که قدر ما مشخص خواهد شد و قدر ما به چشم اندازها و اهدافمان است، هرچه قدر اهداف و چشم انداز های ما بلند باشد، قدر ما بزرگتر خواهد شد. وی همچنین اشاره ای به شهادت امیر المومنان علی (ع) کرد.
وی در ادامه به حادثه تروریستی مجلس و حرم امام راحل اشاره کرد و گفت: البته حادثه در آن حد و اندازه ای نبود که بخواهد قابل توجه باشد و به گفته رهبرمان یک ترقه بازی بود.
وی افزود: بیشترین مکتبی که از تروریسم خسارت دیده مکتب تشیع بوده و این مورد مربوط به حال نیست چرا که امام علی(ع) نیز در یک حادثه تروریستی به شهادت می رسد و خود رهبر ما هم جانباز یک حادثه تروریستی است.
امام جمعه موقت راور خاطرنشان کرد: امروزه کشور ایران سردمدار مبارزه با تروریسم است و آرزوی رهبران دینی ما ریشه کن کردن تروریسم است و علت مخالفت های تمام ستمگران با ایران بخاطر این است که ایران سردمدار مبارزه با استکبار هست.
وی در ادامه به دیدار رهبری فرزانه انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و چندد نکته در اینباره بیان کرد:
۱- مسئولین باید از مطالب و نظرات سطح بالای دانشجویان استفاده کنند وو باید بابی باز شود تا جوانان بیایند و طرح و ایده های خود را ارائه دهند.
۲-حضرت آقا در جواب دانشجویان فرمودند که فساد سیستمی نشده استت و فساد موردی است، فساد های اداری و سو استفاده از فرصت ها و منظور از سو استفاده آن رانت خواری است.
وی عنوان کرد: امروزه یکی از مهمترین سلاح ها به دست مستکبرین، همینن رفتار مسئولین هست، فساد سیستمی نشده اما فساد بدی مشاهده می شود و لذا مردم باید آگاه باشند و نباید کارها مخفیانه باشد.
حجت الاسلام لطیفی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ باید به دست دانشجویان، محققین و دانشمندان دقیق بررسی شود به چند بند از این سند اشاره کرد و گفت: یکی از بند های این سند این است که آموزش جنسی به گروه های مختلف سنی باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد. یکی دیگر از بندهای این سند این است که باید خانواده حمایت شود ولی معنای خانواده از نظر آنها به سه شکل تحقق میابد:۱-زن،مرد و فرزند ۲-زن،زن و فرزند ۳-مرد، مرد و فرزند که دو مورد آخر پدیده شوم همجنس گرایی رو بیان می کند این را چطور ما میخواهیم امضا کنیم!؟
وی بند دیگری از این سند را اینچنین عنوان کرد که سقط جنین یک امرر مثبتی در این سند آورده شده است که دین ما این را یک حرام می داند.
امام جمعه موقت راور افزود: نظام اسلامی آموزشی مگر چه چیزی کم دارد که ما باید برویم و این گونه سند هایی را امضا کنیم؛ ما یک نظام آموزشی خوبی داریم چرا از آن استفاده نکنیم. وی در انتها تاکید کرد فصل الخطاب صحبت هایم صحبت های رهبری می باشد.
خبرنگار/محسن فروغی

انتهای پیام



علمی و فن آوری