آمار ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان راور برگزار شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۵۹:۵۰
  • شناسه خبر: 45851

ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان راور برگزار شد

ضیافت افطاری مددجویان و اقشار آسیب پذیر کمیته امداد امام (ره)شهرستان راور شامگاه جمعه مصادف با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ضیافت افطاری مددجویان و اقشار آسیب پذیر شهرستان راور شامگاه جمعه مصادف با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به تعداد دو هزار پرس غذای گرم با حضور خیرین، مسئولین محلی و مددجویان تحت پوشش این نهاد در محل کمیته امداد راور برگزار شد.
در این افطاری خانواده های مددجویان کمیته امداد راور با خیرین و مسئولین شهرستان راور هم سفره شده و روزه خود را افطار کردند؛ این ضیافت با مشارکت کمیته امداد راور و مساعدت خیرین موسسه بیت الرقیه (س) تهران فراهم شده بود.
محمدمهدی ترابی نژاد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان راور خدمت به نیازمندان و لزوم توجه به محرومان را موهبتی الهی دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در شهرستان راور برگزار می کند سفرهای آسمانی اطعام و افطاری مددجویان تحت پوشش است که فضا و زمینه برای مومنین و خیرین فراهم است تا محرومان و مددجویان را دعوت کنند که خود کاری ارزشمند است.


انتهای پیام/



علمی و فن آوری