آمار واژگونی خودرو بر اثر برخورد با خاکریز مسدود کننده جاده گوهجر-بهاباد +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۰۵:۵۸
  • شناسه خبر: 45958

واژگونی خودرو بر اثر برخورد با خاکریز مسدود کننده جاده گوهجر-بهاباد +تصاویر

بعد از گذشت چند روز از درج درددلی در کانال تلگرام کاروانسرا، حادثه ای که اهالی گوهجر احتمالش را داده بودند اتفاق افتاد و روز گذشته سواری پیکانی که مسیر تازه آسفالت شده را برای تردد خود انتخاب کرده بود بر اثر برخورد با خاکریزی که با آن جاده را مسدود کرده اند واژگون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ اواخر اردیبهشت ماه بود که ۵ کیلومتر باقی مانده از محور گوهجر در شهرستان راور به سمت بهاباد در استان یزد آسفالت شد و این خبر خوشحال کننده ای برای همشهریانمان بود که این مسیر را برای عزیمت به استان یزد انتخاب می کنند.

اما اداره راه و شهرسازی راور با توجه به عدم خط کشی و نصب تابلو های هشدار دهنده این مسیر تازه آسفالت شده را مسدود کرد ولی متاسفانه خودروهای عبوری به دلیل خاکی بودن مسیر قبلی، از خاکریز مسدود کننده مسیر تازه آسفالت شده عبور کرده و در این جاده تردد می کنند.

مشاهده این اتفاق از سوی همشهریانمان و بخصوص اهالی روستای گوهجر باعث شد، طی درج درددلی در کانال تلگرام کاروانسرا این موضوع را به مسئولین گوشزد کنند تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

و اما بعد از گذشت چند روز از درج درددلی در کانال کاروانسرا، حادثه ای که اهالی گوهجر احتمالش را داده بودند اتفاق افتاد و روز گذشته سواری پیکانی که مسیر تازه آسفالت شده را برای تردد خود انتخاب کرده بود بر اثر برخورد با خاکریزی که با آن جاده را مسدود کرده اند واژگون شد.

در این حادثه که حوالی ساعت ۱۹:۴۰ اتفاق افتاد بلافاصله کد اورژانس طرز به محل حادثه اعزام شد و با توجه به اینکه خودرو پیکان سه سرنشین داشت و یک سرنشین در داخل خودرو گیر افتاده بود و نیاز به رهاسازی داشت بعد از حضور اورژانس سریعا خانم ۶۵ ساله ای که در اثر واژگونی خودرو دچار ضربه به سر، کتف، دست و پا شده بود و بین داشبورد و صندلی محصور شده بود با تجهیزات سبک موجود در آمبولانس ۱۱۵ رهاسازی شد.

و دیگر مصدوم این حادثه نیز که راننده خودرو بود و دچار ضربه به صورت و دست چپ شده بود بلافاصله بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان علی ابن ابیطالب راور انتقال داده شدند و مصدوم سوم نیز در محل حادثه درمان شد.

در پایان امید است که مسئولین شهرستان پیگیری لازم در رابطه با خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در این مسیر را هرچه سریعتر در دستور کار خود قرار دهند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگوار دیگری نباشیم.

تصاویر ارسالی:سعید کلانتری

انتهای پیام/



علمی و فن آوری