آمار راه اندازي اولين كتابخانه كارگري در معادن زغالسنگ+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۰۹:۵۲:۰۰
  • شناسه خبر: 45971

راه اندازی اولین کتابخانه کارگری در معادن زغالسنگ+تصویر

با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اولین کتابخانه با بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب با همکاری مدیریت معدن همکار و شعار هر کارگر یک کتاب اهدایی در معدن زغالسنگ همکار استان کرمان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ستار طحان زاده گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اولین کتابخانه با بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب با همکاری مدیریت معدن همکار و شعار هر کارگر یک کتاب اهدایی در معدن زغالسنگ همکار استان کرمان راه اندازی شد.
مسئول واحد فرهنگی معدن همکار در این رابطه به روایتی از امام علی(ع) پیرامون ارزش مطالعه “کسی که با کتاب ها آرامش می یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود.”اشاره کرد.
وی یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی را اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه دانست و تصریح کرد: این تصور که با آمدن وسائل ارتباط جمعى جدید و نوظهور، کتاب منزوى خواهد شد، خطاست و کتاب روزبه‌روز در جامعه‌ بشرى اهمیت بیشترى پیدا می کند.
طحان زاده راه اندازی کتابخانه کارگری در معدن همکار را مدیون پیگیری های مهندس مجیدی جهت تامین کتاب از استان و کارگران عزیز که با اهدا یک عدد کتاب در راه اندازی این مجموعه همیاری کردند دانست.

وی خاطرنشان کرد: بزودی زود کلیه سرویس های ایاب و ذهاب معدن به کتابخانه کوچک مجهز می شوند و در طول هفته کتابهای مجموعه در سرویس های کارگران جهت مطالعه در مسیر یا خانه جابجا و جایگزین خواهد شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری