آمار در آستانه روز قدس به فرماندهی کل قوا و توسط سپاه بزرگترین سیلی را به صهیونیسم و تروریست زدیم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۴۵:۰۱
  • شناسه خبر: 46186

در آستانه روز قدس به فرماندهی کل قوا و توسط سپاه بزرگترین سیلی را به صهیونیسم و تروریست زدیم

امام جمعه راور گفت: این اقدام موشکی ایران در جواب ترقه بازی تروریست ها در تهران بود و خداروشکر در آستانه روز قدس بزرگترین سیلی را به صهیونیسم و تروریست توسط نیروهای سپاه و به فرماندهی کل قوا زدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه رمضان که پس از راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد ابتدا به آیاتی از قران در رابطه با دشمنی کفار و منافقین و توطئه آنها علیه مسلمین اشاره کرد و گفت: در میان این دشمنان با استفاده از برخی آیات خطر یهود و بخصوص صهیونیسیم نسبت به اسلام از همه دشمنان بیشتر است که این بر اساس خصوصیات خاص یهود است.
وی در ادامه به چند خصوصیت یهود از جمله دست به هر جنایتی زدن، دنیا طلبی و ثروت اندوزی و همچنین ظلم و قتل و آدم کشی اشاره کرد.
امام جمعه راور بیان کرد: در مبارزه با صهیونیسم و مقابله با منافقین در داخل، ما بیش از هر چیز نیاز به وحدت، همبستگی، همدلی و انسجام ملی داریم و این جز ضروریات است.
وی افزود: وحدت جهان اسلام و اتحاد امت اسلامی همان چیزی است که دشمن آن را نشانه گرفته و در صدد ایجاد اختلاف است و بر این اساس جنگ های نیابتی و حتی جنگ اسلام علیه اسلام را به راه انداخته است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور تصریح کرد: امام خمینی(ره) برای این اتحاد و همبستگی اسلامی دست به ابتکاری زد و آخرین جمعه رمضان را بنام روز قدس نامگذاری کرد.
وی در ادامه گفت: اینکه چرا امام آخرین جمعه رمضان را برای روز قدس انتخاب کرد به این دلیل است که اولا رمضان ماه اسلام و امت اسلامی است و از ظرفیت های این ماه همدلی است و اینکه روز جمعه بزرگترین عید مسلمین است و روز اجتماعات نماز جمعه، و صف بندی حق علیه باطل حتی در قلب اروپا و ملل دیگر است.
تویسرکانی در ادامه به بحث این روزهای کشورمان یعنی حمله موشکی سپاه علیه داعش اشاره کرد و از این حرکت بجا و صلابت و اقتدار سپاه تشکر کرد.
وی افزود: در این حمله موشکی که به فاصله ۷۰۰ کیلومتری مقر و محل تمرکز داعش هدف قرار گرفت پیام هایی برای دشمنان ما داشت و به صورت عملی موشک های سپاه امتحان شدند و اینکه این موشک ها از نقطه ای سنی نشین یعنی کرمانشاه و کردستان پرتاب شدند یعنی داعش و آل سعود بدانند ما از میان سنی ها این ضربه مهلک را به شما وارد کردیم.
تویسرکانی خاطرنشان کرد: این موشک ها پیام سیاسی برای عربستان آمریکا و مجلس سنا آمریکا که طرح جامع تحریم های جدید علیه ایران اعمال کردند، به دنبال داشت و اینها همه به فرماندهی قدرتمند و باصلابت و زرنگی و همه چیز فهمی مقام معظم رهبری برمی گردد.
وی افزود: این اقدام موشکی ایران در جواب ترقه بازی تروریست ها در تهران بود و خداروشکر در آستانه روز قدس بزرگترین سیلی را به صهیونیسم و تروریست توسط نیروهای سپاه و به فرماندهی کل قوا زدیم.
حجت الاسلام تویسرکانی در انتها همچنین به گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و بزرگداشت هفته قوه قضاییه اشاره کرد.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری