آمار یادمان چهارمین دوره شوراهای اسلامی بخش کوهساران در هجدک برگزار شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۱۰:۱۵
  • شناسه خبر: 46211

یادمان چهارمین دوره شوراهای اسلامی بخش کوهساران در هجدک برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان بخشداری کوهساران بر آن شد از زحمات چهار ساله ۳۰ شورای اسلامی شهر و روستای بخش با برگزاری یادمان شوراهای اسلامی و دهیاران در سالن تازه بهسازی شده سینمای شهر هجدک قدردانی و تشکر نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛همزمان با ماه مبارک رمضان و در روزهای پایانی دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی، بخشداری کوهساران بر آن شد از زحمات چهار ساله ۳۰ شورای اسلامی شهر و روستای بخش با برگزاری یادمان شوراهای اسلامی و دهیاران در سالن تازه بهسازی شده سینمای شهر هجدک قدردانی و تشکر نماید.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان و معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوارها و مسئولین مرتبط به امور روستاها برگزار شد تصاویری از خدمات دولت در بخش کوهساران که با همکاری شوراها و دهیاران انجام شده بود به نمایش گذاشته شد و از کلیه اعضا تقدیر و تشکر به عمل آمد و در پایان مراسم میهمانان افطار خود را در مسجد روستای هروز سفلی صرف کردند.
لازم به توضیح است در انتخابات اخیر شوراهای اسلامی (پنجمین دوره شوراهای اسلامی) در ۱۵ روستای بخش کوهساران برای اولین بار انتخابات شوراهای اسلامی برگزار شد که با این حساب بخش کوهساران در دوره پنجم، ۴۵ شورا دارد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری