آمار عظمت سپاه باعث شده دشمن تمام نیرویش را به کار گیرد و در مقابل سپاه بایستد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۳۵:۳۱
  • شناسه خبر: 46380

عظمت سپاه باعث شده دشمن تمام نیرویش را به کار گیرد و در مقابل سپاه بایستد

امام جمعه راور گفت:اینکه دشمن این همه تمام نیرویش را به کار گرفته تا در مقابل سپاه بایستد همه آن به خاطر عظمت سپاه است که تن آنها را به لرزه انداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته راور ابتدا به بحث فقر اشاره کرد و فقر را دو نمونه عنوان کرد.
وی افزود: یکی از فقرها، فقر به سوی خداست که بسیار خوب و سفارش شده است و دیگری فقر به سمت بنده خدا (فقر مالی) است که مذمت شده و جامعه مسلمین نباید فقیر داشته باشد چرا که زیبنده مسلمین نیست.
امام جمعه راور همچنین اشاره ای به سخنان اخیر رهبر انقلاب در ماه رمضان داشت و با اشاره به سخنان ایشان، دهه ۶۰ را اوج مظلومیت نظام مقدس اسلامی دانست.
وی تصریح کرد:در دهه شصت حوادث مهمی داشتیم که هر کدام از این ها می توانست نظام را از هم بپاشد ولی با تدبیر امام و رهبری خنثی شد.
تویسرکانی در ادامه به توطئه علیه مقام معظم رهبری که بر اثر انفجار ضبط صوت جراحت زیاد بر جان ایشان گذاشت اشاره کرد.
وی همچنین به حادثه تروریستی ۷ تیر و بمباران شیمیایی سردشت، یازدهم تیرماه شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و حمله به هواپیمایی مسافربری ایرباس در ۱۲ تیرماه اشاره کرد و تصریح کرد: ما واقعا قربانی تروریسم بوده ایم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه به قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سیاه اروپا اشاره کرد و گفت: بر اساس سخن امام (ره) “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”
وی خاطرنشان کرد:اینکه دشمن این همه تمام نیرویش را به کار گرفته تا در مقابل سپاه بایستد همه آن به خاطر عظمت سپاه است که تن آنها را به لرزه انداخته است.
محسن فروغی
انتهای پیام/



علمی و فن آوری