آمار ضبط و معدوم سازی بیش از 115 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۱۶:۴۸
  • شناسه خبر: 46395

ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در راور

سرپرست شبکه دامپزشکی راور گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در جریان ۴۲۰ مورد بازدید بازرسان این شبکه از واحدهای عرضه کننده فراورده های خام دامی در شهرستان راور بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع مرغ،ماهی و گوشت قرمز ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ دکتر علیرضا اسلامی در رابطه با اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان راور در ماه مبارک رمضان بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در جریان ۴۲۰ مورد بازدید بازرسان این شبکه از واحدهای عرضه کننده فراورده های خام دامی در شهرستان راور بیش از ۱۱۵ کیلوگرم انواع مرغ،ماهی و گوشت قرمز ضبط و معدوم سازی شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی راور افزود: در راستای مأموریت های محوله و وظایف سازمانی، عملیات نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، سردخانه ها، مراکز جمع آوری شیر، خودروهای حمل کننده مواد خام دامی و رستورانها توسط بازرسین این شبکه انجام و با موارد غیربهداشتی برخورد گردید.

اسلامی گفت: از ابتدای ماه مبارک با تشکیل اکیپ ویژه مشترک بازرسی با مرکز بهداشت شهرستان از فروش شیر فله در سوپر مارکت ها و مراکز عرضه شیر خام فاقد شیر سردکن ممانعت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بدون همکاری شهروندان دشوار است که همکاری و گزارشات مردمی در خصوص موارد غیربهداشتی بسیار مؤثر خواهد بود.

سرپرست شبکه دامپزشکی راور خاطرنشان کرد: جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه، توصیه می شود شهروندان محترم فرآورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز عرضه ای که تحت نظارت شبکه دامپزشکی فعالیت دارند تهیه نمایند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری