آمار حضور دو فوتبالیست راوری در اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۵۷:۰۶
  • شناسه خبر: 46432

حضور دو فوتبالیست راوری در اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان +تصاویر

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دانشجویان برای آمادگی در مسابقات آسیایی با حضور ۳۵ فوتبالیست منتخب از دانشگاه های سراسر کشور به مدت یک هفته در کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دانشجویان برای آمادگی در مسابقات آسیایی با حضور ۳۵ فوتبالیست منتخب از دانشگاه های سراسر کشور به مدت یک هفته در کرج برگزار شد.
نکته قابل توجه این اردو حضور دو فوتبالیست ارزنده راوری یعنی آقایان محمدرضا مظفری و احسان نورالهی در لیست ۳۵ نفره این تیم بود.

اتفاقی که با تلاش و پشتکار این دو ورزشکار عزیز رقم خورده و جای بسی افتخار برای جامعه ورزش و همشهریان راوری است و امیدواریم این دو بازیکن در لیست نهایی تیم ملی دانشجویان قرار گیرند.

شایان ذکر است: از این ۳۵ بازیکن ۲۲ بازیکن در لیست نهایی تیم ملی دانشجویان قرار می گیرند و این بازیکنان از تمامی دانشگاه های کشور پیام نور، آزاد و سراسری در این اردو حضور داشتند و اکثر بازیکنان سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک کشور را دارا هستند، همچون مرتضی قدیمی پور دروازه بان پرسپولیس، محمد اوسانی مهاجم سابق صبایی قم و گسترش فولاد، علی فاطمی بازیکن پرسپولیس و راه آهن تهران و…

انتهای پیام/



علمی و فن آوری