آمار كشف بيش از 15 تُن خشكبار قاچاق در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۲۲:۳۹:۳۸
  • شناسه خبر: 46452

کشف بیش از ۱۵ تُن خشکبار قاچاق در راور

فرمانده انتظامی شهرستان ‌راور از کشف بیش از ۱۵ تن خشکبار قاچاق از نوع مویز و مغز بادام در محور ترانزیتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ هادی میرزایی گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با کسب خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگین خشکبار و انتقال آن با یک دستگاه کامیون به مشهد، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ‌راور افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پاسگاه ایست و بازرسی شهید جهانگرد اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور ترانزیتی راور-مشهد کردند.
وی بیان کرد: با ورود کامیون مورد نظر به محدوده ایست و بازرسی،خودرو با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی دقیق از آن در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۰کیلوگرم خشکبار قاچاق از نوع مغز بادام و مویز کشف شد.
میرزایی همچنین خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه کالای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده چهار میلیارد ریال برآورده شده است که فاقد هرگونه بسته بندی مناسب است که منجر به کاهش امنیت غذایی شهروندان می شود.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری