آمار اعتراض نمازگزاران راوری به قرارداد نفتی توتال+ تصاویر(16عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۰۱:۴۹
  • شناسه خبر: 46464

اعتراض نمازگزاران راوری به قرارداد نفتی توتال+ تصاویر(۱۶عکس)

پس از قرارداد منعقد شده بین وزارت نفت و شرکت توتال فرانسه، جمعی از نمازگزاران نماز جمعه راور با امضاء طوماری اعتراض خود را نسبت به این قرارداد اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ پس از قرارداد منعقد شده بین وزارت نفت و شرکت توتال فرانسه، جمعی از نمازگزاران نماز جمعه راور با امضاء طوماری اعتراض خود را نسبت به این قرارداد اعلام کردند. متن این طومار به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ما امضاء کنندگان ذیل نسبت به قرارداد ننگین وزارت نفت با شرکت توتال اعتراض داریم
اعتراض بدین جهت بود که این قراردادها کشور اسلامی ما را به دوران پیش از ملی شدن صنعت نفت باز می‌گرداند.

علی ای حال ما نگرانیم و معترض؛ نگرانیم به این دلیل که این قراردادها با مدیریت همان وزیری منعقد می‌شود که هنوز پاسخ ضایعه زیان بار کرسنت و فاجعه نفتی آقا زاده مفسد را نداده است .

و معترضیم به خاطر برخورد گارد امنیتی آقای زنگنه که موجب ضرب و شتم جمعی از عزیزان انقلابی عدالتخواه و مطالبه گر ما شد. حال آنکه باید با کسانی برخورد شود که از پس قراردادهای نفتی زیانبار؛ حاکمیت و منافع ملی ما را نقض کردند.

آقایان دولتی بدانند که با هماهنگی‌های دولت ساخته و غیر قانونی خواندن هر گونه تجمع عدالتخواهانه نخواهند توانست صدای مطالبه گر و عدالتخواهانه ما را خاموش کنند.

در نهایت از همه دستگاه های نظارتی من جمله قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور، مجلس شورای اسلامی و دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، تقاضای ورود به موضوع قرارداد های نفتی را داریم و امید آن داریم که با حضور و وقت شناسی عناصر انقلابی در نظام اسلامی دست خائنان به ملک و ملت از اجنبی دوستی و حرکت در خلاف منافع ملی کوتاه شود.

مردم انقلابی راور

انتهای پیام/



علمی و فن آوری