آمار انجام بیش از 60هزار مترمربع آسفالت به صورت مشارکتی در سطح شهر راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۱۸:۳۳
  • شناسه خبر: 46485

انجام بیش از ۶۰هزار مترمربع آسفالت به صورت مشارکتی در سطح شهر راور

شهردار راور گفت: در سال گذشته بیش از شصت هزار مترمربع آسفالت به صورت مشارکتی در سطح شهر راور به انجام رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ علی یزدانپناه گفت: در سال گذشته بیش از شصت هزار متر مربع آسفالت به صورت مشارکتی در سطح شهر راور به انجام رسیده است.

شهردار راور از ادامه طرح انجام عملیات آسفالت معابر شهر راور با مشارکت مردم خبر داد و گفت: شهروندان و ساکنین هر محله و کوچه می توانند با پرداخت هزینه خودیاری آسفالت، در اولویت آسفالت قرار گیرند.
وی تصریح کرد: پرداخت هزینه خودیاری آسفالت به صورت اقساط نیز مهیا می باشد، که ساکنین یک کوچه یا محله می توانند با انتخاب نماینده ای از طرف خود و معرفی آن به شهرداری و پرداخت یک سوم از کل حق خودیاری، مابقی سهم خود را به صورت اقساط هفتگی و ماهیانه به شهرداری پرداخت نمایند و شهرداری پس از عقد قراردادی با نماینده کوچه و یا محله، کار زیرسازی و همواره سازی کوچه را آغاز و نسبت به انجام آسفالت آن اقدام می کند.
شهردار راور خاطر نشان کرد: کوچه هایی که زودتر نسبت به پرداخت هزینه خودیاری آسفالت خود اقدام نمایند در اولویت آسفالت قرار خواهند گرفت.
یزدانپناه عنوان کرد: انجام پروژه آسفالت معابر محله مسجد صاحب الزمان(عج) از هفته آینده در دستور کار واحد عمرانی شهردار قرار گرفته است و در این طرح که با مشارکت شهروندان ساکن محله صاحب الزمان صورت گرفته، ساکنین هزینه خودیاری آسفالت معابر را پرداخت نموده اند و شهرداری در حال زیرسازی و آماده ساختن کوچه ها برای انجام عملیات آسفالت در هفته آینده است.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. گمنام گفت:

    ما را امیدی به آسفالت کوچه ها نیست ، شما را خبری از سامان وضع بی سامان پیاده روهای خیابان امام رضا(ع)!!!!!!

علمی و فن آوری