آمار جشنواره فرش دستباف در راور برگزار می شود/وضعیت چارت نیروی انسانی ادارات راور مطلوب نیست و با کمترین نیرو اداره می شوند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۱۵:۳۸
  • شناسه خبر: 46535

جشنواره فرش دستباف در راور برگزار می شود/وضعیت چارت نیروی انسانی ادارات راور مطلوب نیست و با کمترین نیرو اداره می شوند

فرماندار راور گفت: وضعیت چارت نیروی انسانی ادارات راور مطلوب نیست و با کمترین نیرو اداره می شوند و در بعضی از ادارات با اشباع چارت نیروی انسانی عمدتاً نیروها در مرکز استان مشغول به کار هستند که باید به محل کار خود برگردند یا پست آنها در ادارات شهرستان خالی شود تا بتوان در استخدام های بعدی تصمیم گیری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، در محل فرمانداری راور برگزار شد.
در این جلسه سیدحسن میرصادقی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان با موضوع تولید و اشتغال ایجاد شده است و با دقت کامل و حمایت های همه جانبه استاندار و معاونینشان، نمایندگان مجلس و امام جمعه شهرستان با استفاده از موقعیت ها و ظرفیت های شهرستان در حال انجام است.
فرماندار راور بیان کرد: با برگزاری چندین جلسه اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه، اقدامات خوبی در سطح شهرستان ایجاد شد که نمونه بارز آن احداث کارخانه فولاد نورد با سرمایه گذاری شرکت گل گهر است که تا پایان سال جاری فاز اول آن با به کارگیری ۱۵۰ نیرو به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه افزود: وجود معادن غنی و مطلوب در شهرستان مانند معدن مس که در کنار آن راه اندازی طرح لیچینگ مس برنامه ریزی شده است و همچنین فعالیت مجدد معادن سرب و روی کوه جهر، آب بید و فعال شدن معدن و کارخانه کنسانتره سرب و روی طرز و همچنین معادن زغال سنگ هجدک و باب نیزو از اقدامات دولت است.
میرصادقی خاطرنشان کرد: یکی از هنرهای اصیل و ماندگار شهرستان، بافت فرش دستباف می باشد که شهرت استانی دارد و برای زنده کردن هویت اصیل این هنر، به زودی جشنواره فرش دستباف در شهرستان برگزار می شود و شهرستان راور دارای ۶۰۰۰ بافنده شناسنامه دار است و با ایجاد دو کارگاه قالی بافی منجر به اشتغال ۲۵۰ نفر در این شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: با حضور بنیاد برکت به عنوان معین اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان راور تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و با ارسال ۲۳ طرح و پروژه پس از کارشناسی طرح ها برخی از آنها مصوب و اجرا می شوند و بنیاد برکت برای شروع فعالیت خود در شهرستان به منظور رفع محرومیت زدایی در بحث های فرهنگی و اجتماعی مبلغ ۷ میلیارد تومان در سال جاری اعتبار گذاشته است.

فرماندار راور در ادامه به موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال در شهرستان اشاره کرد و گفت: با تصویب برنامه ششم شورای عالی معادن با تفویض اختیار در استان به ریاست استاندار کرمان صورت می گیرد تا موانع کار در استان بررسی و تصمیم گیری شود.
وی عنوان کرد: وضعیت چارت نیروی انسانی ادارات راور مطلوب نیست و با کمترین نیرو اداره می شوند و در بعضی از ادارات با اشباع چارت نیروی انسانی عمدتاً نیروها در مرکز استان مشغول به کار هستند که باید به محل کار خود برگردند یا پست آنها در ادارات شهرستان خالی شود تا بتوان در استخدام های بعدی تصمیم گیری شود و همچنین موضوع محرومیت شهرستان را هم مطرح و از معاون استاندار خواستار پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حالا گفت:

    چقد این جمله جشنواره فرش که هر ساله تکرار میشه و به جایی نمیرسه خز شده..عههه

علمی و فن آوری